Er staan een hoop mooie namen tussen meiden! Alvast bedankt voor de reacties Ik ben benieuwd wat er nog bij komt!
Onze dochter heet Betti. Mijn eerste voorkeur was Julie (engels uitgesproken), maar m'n vriend wilde er niet van weten. Ben nu heel blij met de naam die we haar samen hebben gegeven.
Ik heb dan wel geen dochter, maar als onze zoon een meisje was geweest had ze de naam Jaidy Caithlyn gekregen.
Aimy (iets andere schrijfwijze dan Amy, je spreekt 't hetzelfde uit) Mocht er in de toekomst nog een derde komen en het is een meisje, dan gaan we voor de naam Quinty.
Quinty/Quincy stond ook bij ons hoog op het lijstje, maar vond het niet kunnen met ons achternaam, die begint nl met de K.. klinkt dan zo raar
onze dochter heet Daphne. we hebben nu nog geen naam voor onze tweede. dus ik ben ook op het forum aan het speuren of er nog leukere namen zijn voor op ons lijstje. x sjaan
Als ons zoontje Mees een meisje was geweest dan hadden we de naam Sophie.En ben nu zwanger van een meisje en de naam van haar wordt Fiene.
*Hoopt dat meelezers het voor zich willen houden....* Ons meisje gaat Fiene, Livijne of Beau-Lelie heten.