Lijkt me heerlijk. Maar mijn dreumes is er 1 met te veel energie. Die blijft hoog uit 2 min bij mij zitten en besluit dan op de eettafel te klimmen, op de salon tafel, op de vensterbank Dat is het zelfde met boekjes lezen, dan komen we niet verder dan 5 pagina's . Dan ziet hij iets anders en gaat daar weer mee spelen, of boeven streken uit halen.
Kan je niet met hem naar een speeltuintje? Baby in de wandelwagen, jij lekker op een bankje zitten en dreumes lekker ravotten? Verder denk ik toch proberen je dreumes te vermaken met spelen (al dan niet alleen of samen) is er niemand die je dreumes ook eens een dagdeel kan meenemen?
Ja hoor, opa en oma komen hem af en toe lekker wat uurtjes ophalen. En ik ben al iets mobieler nu. De speeltuin is ok heerlijk, en op 3 min lopen van ons huis. Maar die probeer ik nog even te vermijden. Hij wil namelijk na 30x op de glijbaan te zijn geweest, nog niet mee naar huis Dus ik moet hem altijd mee tillen.
Meid, over 2 weken voel je al een stuk beter! Mijn ks is nu 6wk terug en heb nergens geen last meer van. Ik voel me nu weer als voor de zwangerschap. Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Ik vond het ook frustrerend dat ik weinig tot niets kon. Af en toe heb ik nog wel eens het 'dit-was-geen-goed-idee' gevoel maar dat vind ik nou niet meer zo erg omdat ik zelf eigenlijk alles weer doe!