En dan, autisme?

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by Hobbelpaardje, Oct 18, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,388
    865
    113
    home sweet home
    Klopt, zou toch bij ib- er na gaan of het niet sneller kan.
    Verklaring moet toegekend worden. Doen ze niet zo maar natuurlijk, school voor nu blijft namelijk voor leerling betalen. Maar moet bepaald termijn voor staan lijkt me. Bij ons werd duidelijk aangegeven dat dit 6 weken was. Dus navragen is mijn advies. Na toekenning heeft onze ib-er direct anders school benaderd om kijkochtend te regel, juist omdat ons streven (en school) na vakantie beginner was.

2. Hobbelpaardje

Hobbelpaardje Actief lid

Aug 23, 2014
    189
    139
    43
    NULL
    NULL
    Ik had inderdaad gevraagd of het niet kon voor na de kerstvakantie,maar dat zou te snel zijn ivm dik twee weken vakantie ertussen zeiden ze.... Vandaar eigenlijk de vakantie erop, omdat blijkbaar wenselijk wel was om na een vakantie in te stromen.

3. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,388
    865
    113
    home sweet home
    Wat wil jij? Denk jij dat het beter na een vakantie is? Hadden ze het bij ons niet gered was ze zo snel mogelijk gestart. Willen ze het inderdaad redden na de kerst moet iedereen er echt voor willen gaan

4. Hobbelpaardje

Hobbelpaardje Actief lid

Aug 23, 2014
    189
    139
    43
    NULL
    NULL
    Goh ik kreeg alleen maar te horen dat na kerst echt te kort dag zou zijn... Dus vandaar eigenlijk... Had niet het idee dat er wat te kiezen was :|

5. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,388
    865
    113
    home sweet home
    Snap ik, wat ik vooral geleerd heb van afgelopen jaren om assertief te zijn en op te komen wat jij wil.

6. Hobbelpaardje

Hobbelpaardje Actief lid

Aug 23, 2014
    189
    139
    43
    NULL
    NULL
    Dat ben ik gelukkig weer wel,ik heb zelf ook echt aangegeven dat ik niet meer zag dat het hier goed zou komen. Aan de hand daarvan zijn ze dus begonnen met alles bij elkaar te zoeken en verder te sturen. Denk dat als ik dat niet had gedaan ze pas volgend jaar ofzo aan de bel trokken terwijl het gewoon niet meer te doen is. Voor mijn zoontje voornamelijk en voor school ook want ze kunnen gewoon niet voldoen aan wat hij nodig heeft.

Share This Page