En dan ben je.. ineens alleen!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Greeneyes, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Als je ziet hoeveel meiden hetzelfde hebben meegemaakt begin je je toch wel af te vragen wat er met die mannen scheelt?
    EN of er nog een goede man rondloopt?

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Jeetje meid, ik vind het ook erg rot voor je. Je denkt samen gelukkig te kunnen zijn en dat je zwangerschap jullie nog gelukkiger maakt. Wat onbegrijpelijk dat hij jullie relatie, en zijn leven met jou zo op het spel zet. Als iemand mij dit aan doet ben ik heel makkelijk, hij zou mij niet waard zijn. Voor jou is het niet zo makkelijk om zo te denken omdat hij wel de vader is van je kindje. Ik kan me voorstellen dat je die niet zo makkelijk kunt vergeten. Tsja, waar je goed aan doet weet ik niet.
    Ik zou hem in ieder geval de keuze geven wat hij wil.
    Hij is en blijft altijd de vader, of je dat leuk vind of niet.
    Wil je hem buiten jullie lefven bannen, of hem de kans geven zijn kind te leren kennen. Voor jou is het niet zo makkelijk meer een relatie te hebben met hem en hem te vertrouwen. Vervelend, ik vind het echt rot voor je.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Meid wat heerlijk dat je je eigen plekje krijgt.

Laat die jongen voor wat het is, als hij je wil helpen prima...wil hij dat niet, dan niet.
    Je kan hem niet dwingen een vader te zijn voor jullie kindje. Dit zal alleen gebeuren als hij dit zelf echt wil.

Ik wil je heel veel succes wensen, en probeer te genieten van het wondertje in je buik.

Deel Deze Pagina