Ze was overtuigd dat t een meisje was, ik mocht zelfs gaan shoppen. Omdat zij zo overtuigd was geloofde ik t maar had sterk t gevoel dat t een jongen zou zijn. Ik wacht nog maar even met shoppen Heb wel meerdere foto's van t geslacht en zie itt mn jongens nergens iets uitsteken. Bij hun zag je echt duidelijk balletjes en piemeltje maar vond de echo kwaliteit niet denderend moet k zeggen
Ik zeg, een baby. We zijn hier geen echo experts... Ik zou meer vertrouwen hechten aan de uitspraak van de echoscopist...
Wat denken veel mensen jongen haha nu weet k t helemaal ni meer, k snap wel dat hier geen experts zitten maar toch wilde k wat bevestiging maar nu ben k nog meer onzeker erover haha. Het is 17 wkn echo trouwens. K had de echoscopiste gevraagd nogmaals het geslacht te laten zien. Ze ging nog een keer kijken het is echt een meid hoor zei ze, k kon niet veel meer dan hmm zeggen haha had t duidelijker verwacht
Het is toch echt een meisje! vandaag duidelijk mogen zien meerdere keren op de echo. De welbekende streepjes, kan niet missen ) Nu dan eindelijk op naar de winkels om te shoppen
het is een meisje Omdat ik zo twijfelde en het niet echt geloofde heeft ze me het vandaag (inmiddels ruim 3 weken verder) goed laten zien, er zit geen uitsteekseltje ook geen balletjes haha. Echt 2 lipjes. Ze zei nogmaals als ik er niet zeker van ben dan zeg ik het nooit zo stellig. Maar ik ben inmiddels zelfs overtuigd het was gelukkig duidelijk te zien vandaag