en zit je thuis met een meisje dat de hele avond huilt en als je pech hebt tot 01.00 uur daarmee bezig blijft. Mijn zoon wordt er ook nog wakker van dus dat wordt een gezellige avond. Mijn man heeft nu zijn laatste nachtdienst van 4 op een rij. Dit ligt dus om 19.00 uur in bed om voor te slapen, werkt dan van 22 tot 06 en ligt dan weer tot minimaal 12.00 uur 'smiddags in bed. Op de spitstijden dus. De wallen hangen onderhand op mijn schoenen. Hoe lossen jullie zoiets op? Hulp kan ik nu even niet inroepen omdat er niemand in de gelegenheid is.
Ik leef met je mee zo zag mijn afgelopen zaterdag/zondag nacht er uit. Het was hier een ziekenboeg in huis, heb met dochter van 22:00 tot 01:30 en van 14:30 tot 15:00 lopen zeulen, arm kind. Pfffffffff diep respect voor ouders met veel huilende kinderen en slecht slapen.
Luna, kan jij niet even slapen van 6 tot 9-10, en dat je man daarna naar bed gaat? Of anders jij morgen even plat overdag.. Lijkt me lastig, zeker als ze ziekig zijn,
blijven ademen en doorgaan. ben 12 jaar alleen geweest ik ken het.we hebben ooit weleens op hetzelfde moment buikgriep gehad. het kwam er bij 3 man boven en onder uit. dat was met stip het meest freaking wat ik toen mee gemaakt hebt.ik was toen ent een maand of 4 alleen. 3 nachten doorgehaald , later wen je er aan en kun je er beter tegen. in jullie geval om de beurt rusten of dat nu dag of nacht is.
Sterkte!! Zelf exta paracetamol in nemen, en rustig door blijven gaan. Mijn man is internationaal vrachtwagenchauffeur, en vind het ook erg pittig als ik zelf ziek ben en ons meisje zit ook niet lekker in haar vel.
hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties. Ergens stelt het gerust dat even gerust. De situatie is wat veranderd, mijn dochter krijst nu zo hard en veel dat we vanavond naar de kinderarts rijden met haar.
Hé Luna, het blijft rommelen bij jou hè! Wat erg voor je meid. Hopelijk kunnen ze in het zh iets voor je doen. Enige tip die ik nog heb, hij is lastig en ik heb er soms ook nog moeite mee, maar laat alles om je heen even los. Als er even rust in de tent is languit op de bank en even bijtanken al is het maar voor een half uur. Je kindjes hebben je nodig en je bent zelf ook doodop dus zorg voor hen en jezelf, de rest komt echt later.