Hoi, Hadden het totaal niet verwacht! Voelde me helemaal niet anders, wat krampjes en zere borsten, maar dat had ik voor ik met de pil begon ook altijd voor mijn ongesteldheid. Maar had gisteren toch echt 2 positieve testen. Eerst de bovenste, 's ochtends vroeg gedaan, maar dat kon niet waar zijn in onze ogen. Dus ik veel water drinken zodat ik snel weer naar de wc moest, toen nog een positieve test (wel iets minder positief, maar wat wil je na zoveel water). En Gistermiddag maar even naar de winkel geweest voor een Clearblue. Die vanmorgen gedaan en wederom positief! Zooo blij!
Gefeliciteerd! Zo onwerkelijk he in het begin! Wij konden het ook niet gelijk geloven, heeft ook meerdere testen gekost hahaha. Geniet ervan!!
Gefeliciteerd! Het is toch een magisch moment dat je ziet dat je zwanger bent... Ongeloof en blijheid. Geniet ervan!
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Het Is inderdaad nog heel onwerkelijk! Nu hopen dat het allemaal goed gaat!
Gefeliciteerd! Ik weet het ook net 2 dagen en vanmorgen nog een test gedaan. Geniet van je zwangerschap!