Ik weet niet of ik het hier goed neerzet. Geeft verder ook niet maar ik moet het gewoon even van me af schrijven. 13 maanden geleden ben ik bevallen van een gezonde tweeling. Een erg turbulent jaar achter de rug. De laatste tijd veel stress en spannin gehad. Mijn vader met hartproblemen een verbouwing. Dan de dagelijkse hectiek van de tweeling, een operatie in de nabije toekomst. En dan word je ziek krijg je keelontsteking en vermoedelijk blaasontsteking. Urine inleveren etc. En dan gaat de telefoon. Mevrouw u heeft geen blaasontsteking, maar er is wel iets anders aan de hand. U bent zwanger, en de vloer zakt even onder je voeten weg. En nu? Ik ben al met mijn 3e pillenstrip bezig. Dus geen flauw idee hoe wat wanneer. Vanmiddag om half 2 gelijk al een echo. Ik ben zo zenuwachtig.
Wauw jeetje dat zal schrikken zijn zeg! Kan je er wel blij mee zijn? Of ben je de schrik nog niet te boven? Ik ben benieuwd hoe ver je bent.
Zo dat is schrikken! Maar tegelijkertijd een mooi wondertje. Hoop voor je dat dat gevoel weggaat en je er van kan gaan genieten.
Het moet echt nog even landen. Ik heb ook nog een bonuszoon van 7 en bonusdochter van 5. Al met al al een heel druk gezin. Toch kriebelt het liefdesgevoel al wel van binnen. Alleen de schrik zit er zo enorm in. Geen oog dicht gedaan afgelopen nacht en alleen maar liggen piekeren. Mijn man neemt het wat makkelijker op. Maar geeft wel aan dat hij het liever niet wil. Dat 4 voor hem meer dan voldoende is wat ik ook begrijp. Hij is gelukkig wel heel erg lief voor me, en ik weet zeker dat als het kindje echt gaat komen hij er ook wel voor gaat
Zo das ff schrikken! Veel succes met de echo! En ik hoop dat alles goed is en je straks toch kan genieten van een fijne zwangerschap.
Dat is schrikken zeg! Ben benieuwd hoe ver je bent. Ik weet nog vroeger het verhaal van de zus van een oom van mij. Was 100% uitgesloten dat ze via natuurlijke weg zwanger kon raken. Via ivf een meisjestweeling gekregen. Half jaar na de geboorte nog steeds niet ongesteld dus voor de veiligheid maar een test gedaan. En zwanger. Bij de echo bleek al 3 maanden! Half jaar later in dezelfde geboortemaand als de meisjes een jongetje gekregen. Omdat de meisjes vrij klein waren door vroeggeboorte en jongetje vrij groot, dachten ze vaak dat is een drieling.
Succes en veel plezier natuurlijk hihi.. Even schrikken maar hoop dat je straks heel blij bent met de echo
Jeetje dat is wel even schrikken, succes! Misschien straks dan toch maar bij één van jullie beiden een definitieve vorm van anticonceptie overwegen? Als de pil dus niet zo heel betrouwbaar is en jouw man eigenlijk niet meer kinderen wil. Hopelijk kunnen jullie beiden wel blij zijn met het wondertje.