nee dat niet heb er wel even om moeten lachen. en papa gebeld en die zei alleen maar ow dan moeten we verven grrrr
En zo is het toch ook, je kunt er wel en drama van maken, maar hee met kinderen in huis gebeuren dat soort dingen.. Verfen is dus een goede, tijdelijke , oplossing
ik had toch eerst even naar de marskramer gereden, voor balboa Dat zijn sponsjes die werkelijk bijna alles van de muur krijgen kost 2,99
TIP!!!! Als je over deze rode stift gaat verven, moet je wel eerst de vlek isoleren. Daar heb je speciaal spul voor (is ook voor oa roet en nicotine). Doe je dit niet, dan kan de kleur door je verf heen gaan "zweten", waardoor de vlek weer terugkomt...
Ik ken het meid.. hier was het met zwarte watervaste stift en een keer van die cherry labello op 1 plek.. Billendoekjes, wondersponsjes, het heeft allemaal niks geholpen en mn muur is er alleen maar lelijker van geworden.
nou mijn muur was echt heel mooi donkerbruin ondergetekend... en met een balboasponsje weer als nieuw Ik geloofde er ook niet in, maar ik haal er echt alles mee van de muren zelfs de longlasting lipstick, die dochterlief erop had gesmeerd...
Als de muur wit is gewoon chloor erop spuiten en laten inwerken. oven reiniger van de mister muscle werkt ook goed