Bedankt allemaal! Ik ben weer lekker thuis en word vertroeteld. Verder kan ik niet zeggen dat ik het pijnloos vind allemaal maar goed, dat is bijzaak. Zwanger worden en kindjes staan voorlopig op een laag pitje. Wat mij betreft mag het snel lente worden.
Ik herken een bbz en het verwijderen van een eileider. Ook ik lag gewoon tussen de zwangere vrouwen. Er was geen andere optie. Ze vroegen wel of ik het niet heel erg vond. Op dat moment kon ik er wel tegen. Herstel is zwaar, niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk. Probeer zo te denken dat men tegenwoordig zoveel deskundigheid heeft dat er veel mogelijk is, al zal het niet makkelijk zijn. Heel veel succes, en wie weet gebeurd er een wonder
denk ook dat het normaal is lag gelukkig alleen op kamer maar hoorde de babys huilen en kon zo door de deur na de pamper kast keuken. en dan denk je ja die komt niet bij mij en moest ook echt een traantje weg pikken. hoe is het nu met je eliz30?
Het gaat hartstikke goed! In het begin is het even afwachten hoe je lichaam reageert en hoe je hier samen als stel doorheen komt maar ik voel me prima en mijn lief ook. Soms is het even slikken en ik probeer er elke dag even een uurtje bewust mee bezig te zijn om niet voorbij te gaan aan alles wat er is gebeurd. Het is nu alleen afwachten of mijn linker eileider het nog doet. Ik heb morgen een telefonisch consult met de gyn en ik ga vragen om een nieuwe HSG zodat dit duidelijk wordt. Als links het niet doet gaan we eind van het jaar starten met IVF. Ik was een beetje bitter toen ik het topic opende maar ik ben echt fantastisch geholpen in het ziekenhuis hoor. En eerlijk, ik heb maar één keer een baby een klein beetje horen huilen. Met de verpleegkundigen heb ik afgesproken dat ze me alleen terugzien voor de bevalling