Nou zoals t hier al staat, ik heb gister heel iets bloed gehad bij t afvegen.. 4 x ofzo. Heb sinds t weekend ook best veel voorweeen denk ik? ze zijn in elk geval wel iets krachtiger dan een beetje harde buiken. Maar wat zeggen jullie, moet je dan een keer (dag later ofzo) de vk bellen of kan ik het gewoon donderdag zeggen als ik op controle moet. Wel een extra groei echo aangezien meneer best groot is. Hebben trouwens meer meiden dit gehad, dat het een paar dagen daarna begon of, ben ik ook wel benieuwd naar!
Ik kreeg het na het strippen maar dat was echt heel slijmerig. 6 dagen later ben ik bevallen. Hoop dat het bij jou sneller gaat Verder alles goed?
Oke, ja ik ben nog niet gestript. Het kwam helemaal vanzelf.. schrok me kapot haha! Tja echt die voorween blijven best aanhouden. ze doen alleen nog geen pijn. Maarja, hoop dat dat snel gaat komen. Verder gaat t wel goed ben aan't wachten he.
ik kreeg ook weeen, omdat ik bij de eerste snel ben bevallen moest ik bij de eerste tekenen meteen de verloskundige bellen. De weeen deden behoorlijk pijn maar in mijn lichaam gebeurde niks qua ontsluiting, daarnaast vertelde de verloskundige dat het nog wel even kon gaan duren, het was nog niet gekanteld ofzow (?). Ongeveer 3 uur later verdwenen de weeen, maar begon het slijmerige bloed te komen. Niet veel maar wel telekens bij het afvegen bloed en slijm. De hele dag geen last meer gehad van een wee of harde buik. Snachts ineens vanuit het niets een wee, mijn vliezen braken tijdens de eerste wee en een uur later had ik onze zoon in mijn armen. Ging dus weer super snel en dus dezelfde dag nog bevallen.
'S ochtends bloedverlies bij afvegen, hele dag pijnlijke harde buiken, 's nachts om 3 uur is onze zoon geboren Hopelijk heb jij je ukkie ook inmiddels "live" mogen bewonderen!!
Nou nog niet hoor, zo balen. Ben inmiddels al gestript en 3 cm ontlsuiting. en op de slijmprop na gebeurt er nog niet heeeel veel..