Gister heb ik in een waanzinnige rollercoaster gezeten en wilde dat graag hier van me af schrijven.. Ml en ik zouden gister voor de eerste echo gaan.. Onze beeb zou dan 8 weken moeten zijn. Super spannend of we een hartslagje zouden zien.. Tot ons grote verdriet zat er helemaal niets.. Alle symptomen, maar er zat gewoon niets in de baarmoeder.. Hoe kan het?! We zijn gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar een inwendige echo gehad. Ook hier niets op te zien.. Pfff moed volledig in de schoenen gezonken en was echt ontroostbaar.. Daarop volgde een bloedonderzoek, hieruit kwam toch echt een hele hoge waarde van hcg waarbij je toch echt iets moest verwachten in de bm. De enige optie die restte was opgenomen te worden in het ziekenhuis. Om half 6 savonds zat ik op m'n ziekenhuisbed.. Heftig.. Om kwart voor 9 werd ik al opgehaald om naar de ok te gaan. Een dik uur later werd ik wakker gemaakt... Niet meer zwanger, 4 plekjes op m'n buik en een eileider minder. Pfff... En nu... Gelukkig heb ik weinig last van de ingreep.. Lichamelijk dan.. Geestelijk ben ik bang.. En ik ben nooit bang.. Voor niets.. Maar dit.. Wat een onzerheid zeg.. Ik weet dat het met een 1 goede eileider en goede baarmoeder alsnog goed kan.. Pfeww maar nu is het gewoon niet tof. Dit hadden we beide totaal niet aan zien komen... Ben normaal gesproken altijd de positieve, maar das nu toch wel erg moeilijk.. Misschien herkenbaar? Zou het graag willen delen..
Meid wat een nachtmerrie Heel veel sterkte en hou moed!! Elf die ook op dit forum schrijft heeft dit ook meegemaakt en was de maand na de operatie alweer zwanger! Terwijl ze best wat rondes voor de bbz had gehad en ook nog een ma.
Heel veel sterkte meid Wat een achtbaan he... Eind september heb ik dit meegemaakt. Ik was daarna enorm op zoek naar positieve verhalen. Misschien heb je iets aan mijn topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/538907-bbz-de-afgelopen-24-uur.html Ik ben, zoals zwangernr6 al zei, meteen daarna weer zwanger geworden. Heel bijzonder! Dat positieve komt wel weer terug. Neem je tijd om dit te verwerken, het is echt een enorme klap.
Hey zwangernr6 en elf84! Hartstikke fijn en bedankt voor jullie berichtjes! Ik zal eens gaan kijken op je blog. Ik heb dat nu ook even idd.. Normaal ben ik degene die positief is! Wel erg fijn om te horen dat in dezelfde situatie het gewoon weer goed kan daarna.. Je weet het ergens wel, maar toch is het fijn om het ook even van een ander te horen. Heel erg bedankt hiervoor