Nou heb me maar eens geregistreerd op deze site.. In januari word ons zoontje 2... Vanaf februari gaan we er weer helemaal voor! Als voorbereiding ga k in januari beginnen met foliumzuur en ovulatietesten, dan weet k mn ei alvast te vinden wie ook vanaf begin 2011 voor een uk? anz
Wij willen ook vanaf 2011 serieus aan de klus! Ik ben 27 en het zal ons 1e kindje worden (als het ons gegeven is natuurlijk!)
Hier nog eentje. In januari word ons zoontje 1 jaar en wij zouden graag voor een brusje voor hem gaan. Ik moet eerst nog geopereerd worden in januari en dan in februari gaan we d'r weer voor. Ik ben alweer begonnen met foliumzuur zodat ik weer een beetje in dat ritme zit Ik ben nu steeds aan het temp. om mijn ei te vinden, dat gaat nog niet zo makkelijk omdat mijn cyclus nog niet regelmatig is. Er is afgelopen juli PCOS bij mij gediagnosteerd en we hopen dat we een klein wondertje mogen krijgen zonder medische hulp. Bij ons zoontje is het destijds heel snel gegaan (ronde 2) en we hopen dat we weer geluk hebben. Afwachten maar weer. Succes dames, laten we hopen dat we volgend jaar, 2011, een positieve test in handen hebben.
Hier ging de eerste ook heel snel.. Wij waren nog maar 3 maanden samen!! echt een cadeautje . Nu we bijna 3 jaar samen is t tijd om t gezinnetje uit te breiden.. Hoop dat t dit keer ook weer snel gaat zodat de eerste rond zn 3e verjaardag grote broer is.
Hee wij gaan voor ons 4e kindje! Ik hoop ook deze keer in 1x raak!!! Dan is onze jongste nog net geen 2 als dr een broer of zus bij komt. De meiden kunnen niet wachten! Niet dat ze het weten hoor maar ze vragen er wel vaak om, haha.
leuk man zoveel meiden die in dezelfde periode zwanger proberen te worden. Ben zo benieuwd. Hopen op veel positieve testen. Hier gelukkig geen klachten meer Gister wel verschrikkelijke buikpijn gehad. BUik erg hard en allemaal knopen erin. Darmen grrrr. Maar nu gelukkig weer weg. Succes allemaal