Even een gevalletje twijfel... Ik Heb 9 nov mijn mirena laten verwijderen omdat ik er veel klachten van kreeg. Ik wilde 2 maand zonder hormonen omdat ik zeker wil weten dat het daarvan komt. We hebben geen bewuste kinderwens nu voor een 3e, maargoed, als het zo is: welkom natuurlijk!!! Nu hebben we iedere keer condooms gebruikt, op 1 keer na. Tja, getrouwd, in het heetst van de stijd..... Na mijn mirena ben ik echt flink ongi geweest van 15 tot 21 nov. Nu hebben we de 28e of 29e ( weet het niet meer heel precies) onveilige sex gehad. Ik heb me er nooit zo in verdiept, maar was dat mijn vruchtbare periode? En wanneer zou ik dan kunnen testen? Wie kan me dat vertellen?
Ik was na mijn mirena na 1 keer knipperen zwanger haha. Je weet maar nooit...Over een paar dagen even testen!
hoelang duurt je cyclus of weet je niet? als je een cyclus 28 dagen hebt dan is dat precies je vruchtbaarste periode want dan heb je op de 29ste als het goed is je ei gehad! bij een kortere cyclus heb je mss net je ei gemist en bij een langere zit je er voor maar ben je wel al een beetje vruchtbaar. als je een cyclus van 28 dagen aanhoudt dan zou je 13 dec kunnen testen..spannend. succes in ieder geval.
haha, dat heb ikzelf dus ook 2 keer gehad...1x na de pil en 1x na de vorige mirena! Ik zou het wel heel leuk vinden als het zo is! Dan hou ik volgende week maar eens aan om te testen. Maandag ofzo..
Wordt toch wel spannend hier....Rommelende darmen, trekkerig gevoel bij de borsten...Kan natuurlijk ook gewoon mijn naderende ongi zijn, maar toch....
Ga echt maar eens testen na het weekend.... Zo'n trekkerig gevoel links en rechts in mijn liezen, snel warm, vaker plassen....word wel spannend nou...
Als je een 'normale' cyclus hebt (dus volgens het biologie-boekje) dan heb je idd precies in je vruchtbare periode onveilige sex gehad. Dit kan heel spannend worden!!!