Hallo dames, Ik ben me rot aan het zoeken, maar kom er niet echt uit. Graag zou ik jullie ervaringen willen weten met kraamzorg in Lansingerland. Ik heb bij de eerste zogenaamde couveuse-nazorg gehad door NedZorg. Nou, dat was echt helemaal NIKS. :x Die hoef ik niet meer, die heb ik na 3,5 uur naar huis gestuurd. Maar ik kom niet echt wat tegen in Lansingerland...misschien dat jullie mij verder kunnen helpen? Welk bureau heb je ingeschakeld en hoe was de kraamverzorgende? Ik hoor het graag! Dank dank
Lansingerland? Dat is toch hier vlakbij (Zoetermeer)? Ik heb 2x goede ervaringen gehad met PKZ, maar ik weet niet of ze ook bij jullie komen? Wel had ik zelf bij de jongste een kraamverzorgster uit Berkel.....
Kraamzorg Rotterdam &omstreken zal (gezien het &omstreken) ook wel bij jullie komen. Ik heb er bij de eerste couveuse nazorg gehad, bij de 2e eerst een paar daagjes kraamhotel (omdat ze toen in augustus geen 8 uur konden bieden de eerste 3 dagen), daarna gewoon volledige thuiszorg. Beide kraamverzorgsters bevielen prima. Bij de 2e natuurlijk jammer dat ze geen volledige zorg konden bieden, maar ik denk dat elk bureau deze moeilijkheden zal hebben in de vakantieperioden. Wel netjes dat ze dan zonder extra kosten kraamhotel hebben aangeboden, omdat ze het toch belangrijk vonden dat ik wat extra zorg had. Nu voor de 3e keer daar kraamzorg aangevraagd. Ik kom steeds dichter bij mijn ideale kraamperiode, dus hopen dat 3x scheepsrecht is, en dat dit meisje braaf op tijd komt, lekker thuis ter wereld komt, en dat er dan weer een lieve kraamverzorgster 8 uur per dag voor me klaar staat vanaf de eerste dag. Succes! Het blijft een gok denk ik wie je treft...
hai, ik woon ook in Lansingerland, ik had Careyn Kraamzorg en ben daar erg tevreden over! zit je dan niet ook bij verloskundig centrum Lansingerland? die raadden mij Careyn aan, volgens mij
Hoi Ne, ik loop niet bij de VK. Ik moet bij de gyn lopen in het Erasmus vanwege voorgeschiedenis. Careyn was vroeger NedZorg. Of Nedzorg is met hun samen gegaan... Daar kwam mijn 12-jarige kraamverzorgster vandaan die couveuse nazorg kwam leveren en:"Nog NOOOOOOOIITT zo'n kleine baby had gezien!! Durf het bijna niet aan te raken!!"
OH wat erg zeg! zo een reactie van een kraamverzorgster. Ik kom ook uit zoetermeer en had Luna kraamzorg. Heb 2x dezelfde vrouw gehad, die was zo goed en lief! Met mijn dochter veel problemen gehad door de reflux maar ze heeft super begeleid. Ze woont zelf in berkel, haar naam hier neer zetten doe ik niet maar kan hem wel mailen. Succes en hoop voor je dat je een hele leuke krijgt dit keer! Maakt je kraamtijd extra leuk vind ik!
@female81 jeetje zeg wat stom!!! dan heb je echt pech gehad denk ik... ik heb er 2 gehad van Careyn, 1 wat jongere meid en 1 oudere dame (uit Delft en Pijnacker kwamen die) en vond ze allebei heel erg prettig en fijn! heb evt ook de namen voor je als je dat zou willen, je kan vast wel een voorkeur aangeven? succes iig met de zoektocht en de verdere zwangerschap! en wie weet zonder dat we het weten tot ziens
Hoi, kom ook uit Lansigerland. Ik had Zin Kraamzorg. Dit is een landelijke organisatie, met vestiging in o.a. zowel Rotterdam als Zoetermeer. Ik had deze al bij mijn zoon toen we nog in Rotterdam woonde (was er zeer tevreden over) en heb ze weer gehad bij mijn dochter toen we naar Bleiswijk verhuisden. Ik was er echt heel blij mee, had beide keren ook dezelfde kraamhulp.
Hmm, ja een jonge meid durf ik dan meteen al niet meer voor te gaan (discrimineren he! ) Ik kan natuurlijk wel Careyn laten opdraven en vooral over de eerste keer veel klagen. Misschien doen ze dan harder hun best
Als ik zou naar de geboorte datum van je eerste kindje kijk is ze net zo oud als mijn zoontje en ik had toen hij werd geboren al Careyn! Toen had ik erg goede ervaringen met Careyn! Bij deze zwangerschap dus ook weer bij Careyn aangemeld
Ook ik heb kraamzorg gehad van Careyn. Mijn zoontje heeft langer in het ziekenhuis gelegen dus ik heb minder kraamzorg gehad en ook nog eens 2 verschillende. De eerste was helemaal super, helaas was deze weer ingepland in een ander gezin toen mijn zoontje weer thuis kwam maar de 2e was echt een drama. Was continu aan het bellen met alles en iedereen en begon ook pas om 12 uur. Ja dan had ik zelf de kleine al in bad gedaan etc.. Ik denk dat je het ook echt moet treffen hoor met de kraamzorg, bij mij was het ook een mega drukke periode.