Wow, zeer heftig, weet ook eigenlijk niets te zeggen maar wil je heel even veel sterkte toewensen. hopelijk krijg je goed nieuws. X
Anne ik ben stil van je bericht......wat vreselijk heftig! Wat een vreselijk bericht om te krijgen en wat een angst moet je voelen. Je bent echt elke seconde van de dag afhankelijk van de pacemaker, je moet dus wel vertrouwen op de techniek. Er mag niets mis gaan... Ik krijg het al spaansbenauwd als ik dit zo neer typ Natuurlijk spookt er van alles door je hoofd.....jeetje wat een nieuws om te horen Heel veel sterkte!
Mijn hemel, ik kan mij voorstellen dat de grond onder je voeten vandaan zakt bij zulk nieuws. 😪 Verschrikkelijk die onzekerheid en stress. Heb je een aangeboren hartafwijking of kwam die pacemaker geheel onverwachts door andere omstandigheden? Ik lees ergens over 'werken en huishouding doen' maar als dat je hart teveel belast kan je afgekeurd worden neem ik aan en hulp in de huishouding krijgen? Ik wens je alle sterkte en kracht van de wereld toe meis, hopelijk valt het donderdag toch nog mee. 🙏 Jouw bericht plaatst alles wel weer in perspectief...als je je gezondheid niet hebt...😥
Ongelooflijk dit, ik heb er geen woorden voor, ik leef met jou en jouw familie mee...Ik wens jou heel veel sterkte en ik hoop dat je nog heel veel jaren van jouw kinderen en familie kan genieten!
Ik zal ook voor je duimen dat je donderdag beter nieuws krijgt. Lijkt me heel eng als ze je pacemaker even uitzetten, wat moet er dan wel niet door je hoofd gaan! Mag je met jouw conditie nog wel werken, ik snap dat afgekeurd thuiszitten ook niet leuk is, maar in eerste instantie wil je toch léven voor je kinderen. Heel veel sterkte.
Ook ik heb geen woorden... alleen maar heel veel sterkte, en ik hoop dat ze je donderdag kunnen helpen!
jemig wat een heftig nieuws ik kan me je angst en alle vragen goed voorstellen hopelijk krijg je donderdag goed nieuws en antwoord op je vragen heel veel sterkte voor de aankomende tijd