Ik lees die titel en denk 'Huh? Wat??' Wat een vreselijk eng nieuws Wens je heel veel sterkte en succes donderdag!
ter aanvulling, zag dat er een aantal iets hadden gevraagd. ik heb inderdaad een aangeboren hartafwijking. hiervoor 2 open hart operaties gehad. resultaat, verminderde pompfunctie, beschadiging van de hartwand, vergrote hartkamer en geleidingsstoornissen waarvoor ik een icd/pacemaker had gekregen. ik kan heel weinig op een dag. het is kiezen tussen een boodschap doen of naar de kinderboerderij. beiden gaat niet. ik werk maar 12 uur per week, ik zit voor 50% in de wao. verder laat ik regelmatig de boodschappen bezorgen en hebben we een huishoudelijke hulp. wish me luck morgen... ik laat nog wel iets horen hoe het was. bedankt dames!
jeetje wat heftig zeg! En eng ook lijkt me.........Heel veel sterkte en succes morgen! hoop op goed nieuws voor je!
Jeetje wat heftig!! Ik schrik hier echt van.. Ik wil je heel veel succes wensen morgen. Ik denk aan je.
Jeetje wat een heftig bericht! Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je toekomst zo lang mogelijk is om je kleintjes te zien opgroeien.
Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen! Hopelijk valt het mee en kunnen ze nog wat doen, ik zal een kaarsje voor je branden.