Zo reageer ik gister nog op iemand zn topic over een uitstrijkje, Zo hoor ik vandaag van m'n gyn. dat ze een vermoeden hebben van baarmoederhalskanker. Vloeken mag hier niet hè? Nav Lisexcisie is er ten minste een ernstige voorloper gevonden met dus een vermoeden van invasieve groei. Beginstadium. Dat dan weer wel. Als behandeling wordt waarschijnlijk m'n baarmoeder verwijderd, aangezien ik geen kinderwens meer heb. Via een kijkoperatie, dus valt mee zegt de gyn Iemand ervaring met iets van dit alles? Lijkt me fijn om even m'n ei kwijt te kunnen.
Ik heb geen ervaring, maar wil ook niet zomaar wegklikken. Kan me voorstellen dat het nieuws eng moet zijn Heel veel sterkte!
Oh jasses, wat een naar bericht heb je gekregen. Geen ervaring, maar sterkte gewenst voor de komende tijd! ♡
Ik ga hard duimen dat er geen wachttijden zijn. Alles is al spannend genoeg zonder het extra wachten. Echt heftig om dit zo te moeten verwerken. Dikke knuffel
Wat een rotnieuws! Hier een positieve ervaring ondanks heel veel verklevingen in mijn buik Ik ben vanmorgen thuis gekomen nadat ze maandag mijn baarmoeder hebben verwijderd. En ik moet zeggen, het valt me heel erg mee. Ik had verwacht dat het net zo zou zijn als bij de keizersnede maar dit is voor mij makkelijker.
Wat een heftig nieuws, heel veel sterkte gewenst! Geen ervaring met bm verwijdering maar er zijn wel meer dames hier die wel ervaring hebben. Hopelijk valt het allemaal mee.
Kijk. Dat klinkt positief. Ook via kijkoperatie? En wat was de reden van je baarmoederverwijdering? Die verklevingen? Of iets anders? Beterschap! Hopelijk snel hersteld!
Ik heb hier geen ervaring mee. Wilde je wel een dikke knuffel sturen en veel sterkte wensen de komende periode!
Wat een vervelend nieuws, heel veel sterkte de komende tijd! Hopelijk kan het goed behandeld/verwijderd worden.
Jeetje wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte. Bij mijn moeder is haar baarmoeder verwijderd via een kijkoperatie en het herstel ging met rustig aan doen heel voorspoedig. Bij mij is recent hpv geconstateerd en ik moet verder onderzoek laten doen bij de huisarts.
Wat heftig. Geen ervaring gelukkig. Maar ik wil je wel veel sterkte wensen. En gelukkig dat het in vroeg stadium ontdekt is. Dan is het dus ook nog goed behandelbaar. Knuffel.