En dan hoor je ineens tot deze groep...

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Dapper, 10 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje ..
    maar ook gecondoleerd met dit vreselijke verlies!
    Jammer genoeg zijn er zo veel mama's van engeltjes tegenwoordig..
    ik hoop dat je een beetje gesteund word in deze moeilijke tijd!
    Ik heb zelfs nu na 2 jaar nog veel steun aan de mail groep lieve engeltjes
    misschien is het iets voor jou?

    dikke knuffel!
     
  2. Bouwjaar1979

    Bouwjaar1979 VIP lid

    20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik heb niks nuttigs te zeggen maar ik wil je eerst toch feliciteren en je sterkte wensen. Ik vind het dapper dat je de draad kan oppakken. Wat je meemaakt ...te verschrikkelijk voor woorden :( Alleen de gedacht eraan breekt mn hart al van.
     
  3. Evia

    Evia Bekend lid

    11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Jeetje lieve Dapper, wat verschrikkelijk verdrietig en oneerlijk wat jullie is overkomen. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie zoontje. Ik lees je bergen trots en liefde voor hem, zo mooi! Houdt dat maar goed vast, je leven lang en dan zal hij dichtbij blijven in je hart. Hou vol lieve en dappere moeder! xx
     
  4. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.983
    2.279
    113
    Noord-Brabant
    Lieve Dapper. Gefeliciteerd met jullie zoontje en met pijn in mijn hart gecondoleerd. Je hebt dit heel mooi geschreven. Heel veel sterkte.
     
  5. Ongeduldje31

    Ongeduldje31 Fanatiek lid

    16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Oh wat verschrikkelijk heel veel sterkte.

    Ook wij hadden nooit verwacht bij deze groep te horen. Wij zijn onze zoon, inmiddels 4 jaar geleden, verloren na 12 dagen. De pijn, woede, verdriet en onmacht die ik voelde... als je me toen hadden verteld dat ik weer zou kunnen lachen en genieten..

    Nog steeds word je op onverwachte momenten compleet onderuit geschopt. Maar de trots en liefde voor je kind maken dat je doorgaat.

    Ik wens je heel veel sterkte. Stapje voor stapje je kunt!
    Dikke knuffel voor jou
     
  6. Petra13

    Petra13 Niet meer actief

    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
     
  7. Springday

    Springday Fanatiek lid

    20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Heel erg veel sterkte en kracht toegewenst. Het leven is soms zo oneerlijk. Maar erg knap dat jullie stapje voor stapje doorgaan, met jullie zoontje in jullie hart en gedachten zal hij met jullie mee gaan.
     
  8. Ingrid82

    Ingrid82 Actief lid

    11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat verschrikkelijk dat je dit moet meemaken!
    Je kersverse zoon zo snel moeten verliezen...

    Veel sterkte en jullie mannetje is op de mooiste plek waar hij maar kan zijn!
     
  9. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon lieve mama. Nu biggelen bij mij de tranen over mijn wangen. De juiste woorden kan ik niet vinden maar ik wil je een hele dikke digitale knuffel geven. Veel sterkte de aankomende tijd en veel kracht om door te gaan.
     
  10. twinty

    twinty Bekend lid

    20 jan 2012
    640
    1
    18
    Mijn hart gaat naar je uit, wat een verdriet maar ook een grote kracht lees ik uit je bericht. Ik weet verder niet wat ik moet zeggen...
    Je hebt het wel heel erg mooi omschreven, heel veel sterkte..
     
  11. Islah

    Islah Niet meer actief

    Oh wat verschrikkelijk TS, ik wil je alle sterkte van de wereld toewensen. Je komt ontzettend sterk op me over.
     
  12. Zweden

    Zweden Bekend lid

    14 nov 2011
    705
    78
    28
    Wát een verdriet... Af en toe open ik toch weer een topic in deze lounge al durf ik vaak niet goed, want hier staan toch zoals jijzelf en anderen al zeggen onze grootste nachtmerries beschreven. Toch vandaag weer even lezen en kijken of ik iemand sterkte kan toewensen. En jouw verhaal komt dan weer zó binnen...
    Ik wens je heel veel sterkte lieve Dapper! Veel troost en steun voor nu en uiteindelijk weer hoop en licht voor de toekomst. Knuf!
     
  13. Swee

    Swee Actief lid

    28 apr 2016
    369
    0
    16
    Verdrietig is een understatement!!
    Wat ontsettend k.. wat mensen moeten meemaken.

    Wat mijn gevoel was toen ik je bericht las was onder andere... dat ik toch een beetje blij dat jullie mannetje toch nog even jullie warmte en liefde heeft mogen voelen voordat hij weer moest gaan.
    Hopelijk misschien een hele kleine troost dat jullie nog hebben mogen genieten van hem en hij van jullie...
    Al was t maar voor heel even.

    Een hele dikke knuffel en heel sterkte voor jullie
     
  14. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heel veel sterkte.
    Helaas kan ik er ook over mee praten,
    Nu 2jaar terug alweer en het is nog met ups en downs.
    Nu Mn zoontje er is besef ik soms helemaal wat ik gemist heb.
    Ik kijk nu totaal anders op bepaalde dingen en heeft me zeker veranaderd.
    Ik moet zeggen dat ik hier lieve meiden heb leren kennen en onze gevoelens en verhalen uitwisselen dat doet me erg goed.
    Voel me meer begrepen.
    Heel veel sterkte
     
  15. Lovelive3

    Lovelive3 Bekend lid

    1 sep 2016
    878
    65
    28
    Naar aanleiding van je topic in de lounge waarin ik las dat je je zoontje bent verloren, lees ik dit bericht.
    Wat vreselijk voor jullie.
    Veel sterkte met het verlies, ik hoop dat je een manier vindt om ermee om te gaan.
    Mijn eigen kinderen zijn niet gezond geboren en ik ben erg bang geweest ze te verliezen (wat een aantal keer bijna gebeurde). Ik kan me voorstellen hoe afschuwelijk het voor je moet zijn.
    ook de onzekerheid dat je niet weet waarom, vond ik nog erg lang heel moeilijk.
     

Deel Deze Pagina