Van welk kledingmerk vind jij de kleding niet leuk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shereen23, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Ik heb een hekel aan Esprit de damesmode dan, vind t vaak oudbollig.
    Verder vind ik Frenzd van v&d ook niet leuk omdat die kleding t vaak "net niet" is.

Ik ben zelf een grote fan van Vingino kinderkleding. En van voor mij vind ik Vila en Only wel leuk.

En jullie?

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mee eens! Wat betreft esprit :D (al hebben ze af en toe ook best leuke dingen tegenwoordig)
    vind (is niet echt een merk) Miss etam ook zoiets oudbollig
    En heb ook een hekel aan g-star!

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    haha ik vind Esprit en Frendz juist wel leuk, en Only juist niet :D

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik koop wat ik mooi vind. De ene keer is dat een heel leuk shirtje van Mexx, de andere keer Esprit, dan weer Street One, King Louie of gewoon H&M.
    Ik beoordeel dat per kledingstuk en niet per merk. Dat je favorieten hebt oke, maar bepaalde merken die je per definitie overslaat...nee.

5. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik vermijd het liefst de grote winkelketens, behalve de Hema en Esprit. De kledingmerken waar ik blij van word, zijn Numph, Only, Dr. Denim, Adidas, O'Neill en Dorothy Perkins.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik vind kleding van Vingino juist vreselijk.
    Verder kleding van C&A. Vind ik ook niet mooi.

Aanvulling;

lacoste
    Dolce & Gabbana
    Armani

allemaal best lelijk.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zie net de Toppers....blegh, waar die shoppen :D

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ha ha, ook fortuinlijke vrouwen aan het zien zeker,

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    esprit vind ik echt vreselijk truttig,en M&S mode,miss etam maar ook coolcat te sletterig. Mexx vind ik ook saai.

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

I love vingino en boriz voor mijn jongens! Maar ook de hema vind ik vaak erg leuk ( hoeft niet altijd maar merk te zijn) zelf slaag ik goed bij dè h& m of Zara.

Bij dè miss etam of c&a kan ik niet echt mij ei kwijt

11. M&S, Miss Etam, C&A, Only, Vero Moda vind ik niks.. verder weet ik niet.. ze hebben bij genoeg winkels af en toe wat leuks er tussen.

12. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik vindt het voor mij zelf deze zomer helemaal een ramp vindt niets leuk bij welke winkel ik ook ben, laatste keer iets gekocht bij Vero Moda en Only. Spijkerbroeken koop ik altijd bij Esprit die zitten zo lekker en blijven lang mooi.

Voor mijn dochtertje koop ik wat ik leuk vindt dus dat kan H&M zijn, maar ook MEXX, ZARA, NOPPIES, GYMP, S&D Le Chic.
    wat ik vreselijk vindt kwa merk?....Another World Babykleding | Kinderkleding koop je online bij Kinderkleding-tekoop.nl &aantalperpagina=100&startpagina=1

13. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik koop zelf niets bij Coolcat....vindt dat echt voor jongere.....en de kleding is vreselijk.

Voor mijn dochtertje koop ik wat ik mooi vindt dus dat is van de Hema, H&M, ZARA, NOPPIES, GYMP, Z8, S&D Le Chic tot MEXX
    C&A vindt ik het minst leuk maar mijn zusje werkt daar dus als er wel iets leuks is dan hoor ik het van haar of ze koopt het.

wat ik wel een vreselijk merk vindt is another world.....niet meisjesachtig naar mijn idee. en Cakewalk ben ik ook niet weg van, er is altijd wel iets wat ik net niet leuk vindt aan het kledingstuk van dat merk.
    Oja en Prenatal vindt ik ook niet super, slechte kwaliteit en saaie kleding....zo gewoontjes.

14. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    lekker dan,
    zit het hele verhaal opnieuw te typen omdat ie een foutmelding gaf staat het er nu 2 keer in......niet helemaal het zelfde verhaal maarja.

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

c&a vind ik niet zo.. je moet het eens treffen... kinderkleding vind ik vreselijk.. heel veel met beertjes daar houden wij helemaal niet van..

zara, H&M, vera moda, sting vind ik altijd wel leuke dingen hebben

voor jay haal ik altijd bij amazing kids en de zara.

manlief slaagt vaak bij shoeby of de sting

16. Locusta

Locusta Niet meer actief

Goh, ik heb juist een kledingkast vól met Esprit en, al zeg ik het zelf ;), helemáál niet truttig/oudbollig. Leuk dat meningen zo kunnen verschillen!

Wat ik echt verschrikkelijk vind, is de kleding van Coolcat e.d. Jeweetwel, waar al die meisjes van 12/13 in lopen die eruit willen zien als 16+.... Verder ben ik ook geen fan van de M&S en Miss Etam. Al zou ik trouwens wel voor zwangerschapskleding bij de Miss Etam kijken. Daar zag ik, gek genoeg, nog wel wat geinige dingen tussen hangen :)

Verder vind ik van die lange kledingstukken met lange punten en zakken eraan ook verschrikkelijk! Ze worden vaak gedragen door vrouwen met een maatje meer en schijnen recht te moeten doen aan het figuur, maar ik vind eigenlijk dat die kleding het figuur juist benadrukken door de hobbezakkigheid :)

17. Anice

Anice Niet meer actief

Vroeger vond ik Esprit wel leuk voor mezelf. Ben er nu al jaren niet meer geweest dus ben niet meer echt op de hoogte van dit merk. Had een superhekel aan die vreselijke drukke Olily kleding die mijn moeder voor me kocht. Verder bekijk ik het ook per kledingstuk of ik het leuk vind of niet en niet zozeer om het merk. Maar over het algemeen slaag ik toch altijd wel bij dezelfde merken o.a. Gap, Burberry, TH, RL, Dior, Gant

18. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Miss etam of m&s mode vindt je mij niet..

I love de spijkerbroeken van esprit!
    Voor de rest draag ik graag oneil, protest, bjorn borg, mexx, en sapph..

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik vind Esprit ook niet leuk,vind het erg truttig en kuis..

20. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Mijn favoriete merk is silver creek (open32).. en verder koop ik regelmatig bij de sting, vero moda.. 80% komt van de open32, ze hebben daar dept, vero moda, g-star (koop ik zelden), silver creek en nog wel een paar merken die ik mooi vind..

Wat ik zelf niet koop is esprit en mexx, maar vind het ook niet lelijk ofzo..

Deel Deze Pagina