Nee! Wat verschrikkelijk! Waarom moet zo'n klein onschuldig mannetje zo'n ellendige rotziekte krijgen. Niet te begrijpen. Heel veel sterkte voor jullie! Hopelijk overwint hij deze vreselijke ziekte!
Lieve Sidmick, ik ben sprakeloos. Dit is wel het laatste wat je verwacht bij zo'n jonge baby nog, ik weet hoe extreem zeldzaam het is op deze leeftijd. En wat zullen jullie je de laatste dagen vaak hebben afgevraagd "waarom"? Jullie verdriet zal in iedere vezel van jullie lijf zitten, jullie angsten en onzekerheden ook. Ik leef vanuit Azië met jullie mee en brand voor jullie kleine ventje een kaarsje vanaf nu. Wees sterk en blijf positief. Gelukkig zijn de genezingskansen, juist bij baby's aanmerkelijk gestegen de laatste jaren, houd je daar aan vast. Ligt hij in het Erasmus of in Leiden? Heel veel sterkte voor jou, je man en jullie kleine meisje ook natuurlijk!
Ik ben sprakeloos.... Wat een vreselijk bericht hebben jullie gekregen. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze heftige tijd, en we hopen dat jullie mannetje sterk genoeg is om deze rotziekte te overwinnen! Er wordt aan jullie gedacht! Dikke knuffel
Jeetje, ik zit met tranen in mijn ogen... Zo'n mooi,lief,klein, onschuldig mannetje zo'n vreselijke ziekte! Ik wil jullie héél veel sterkte wensen!
Wat een vreselijk bericht zeg! Heel veel sterkte voor jullie en jullie kleine ventje.... Hopelijk slaat hij zich er goed doorheen!
Jeetje wat erg... Ben er stil van! Wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop zo dat jullie kleine mannetje gewoon bij jullie mag blijven en er weer bovenop komt!
hier zijn geen woorden voor! sterkte voor jullie en beterschap voor jullie kleine kerel. dikke knuffel