Ik ga zo de rest van het topic lezen, maar jeetje meis!!! Mijn haren gaan hier echt van over eind staan. Mijn zoontje is even oud, ik moet er niet aan denken... Vanuit hier een waanzinnig dikke knuffel!!! En wens ik jullie heel veel sterkte en kracht de komende tijd! Meer kan ik helaas niet voor je doen! (er komen wel hele andere woorden in me op, maar die zijn niet zo geschikt om hier neer te zetten)
Ongelofelijk, wat een nare situatie voor jullie. Heel veel sterkte! Dikke knuffel voor jullie allemaal.
Onbeschrijfelijk.... geen woorden voor... heel veel kracht en sterkte voor jullie en jullie bink toegewenst!
Wat ontzettend oneerlijk! Meid heel veel sterkte met je kleine man! Hopelijk is het een kleine vechter!! Liefs...
Wat een verschrikkelijk nieuws........ ben er stil van. Wens jullie heel veel kracht en liefde toe! Sterkte
Ook ik wil jullie heel veel sterkte toewensen. Wat een verdriet, zo klein nog, zo'n kindje waar al je zoveel van houd. Ik zal vanavond voor hem en jullie bidden.
Oh Jee, wat een verschrikkelijk nieuws! Duim voor jullie dat de kleine man dit allemaal gaat doorstaan. Heel veel sterkte!