Ik lees zojuist dit topic, en wilde hem niet verlaten voor je eerst veel sterkte toegewenst te hebben. Wat vreselijk dat jullie dit mee moeten maken.
Jeetje... wat een verschrikkelijk bericht. Tranen rollen over mijn wangen.. Zo'n klein kindje. Vreselijk Ik wens jullie veel sterkte en kracht toe.
vandaag is de definitieve diagnose gesteld en gebleken dat het gaat om een zeer zeldzame vorm van leukemie. Deze is enkel behandelbaar dmv beenmergtransplantatie. Hiervoor hebben we een geschikte donor nodig. Morgen word onze dochter getest, Anders zal er een donor uit de database moeten komen. En dan nog moet ons ventje de strijd en behandeling aankunnen. Het word iig een hele lange zware weg
och jeetje, hoopte dat het allemaal nog iets mee zou vallen, voor zover dat kan, maar dit is wel een nachtmerrie allemaal. Ontzettend veel sterkte!!
Oh meid wat onzettend klote! Ik wil jullie alle kracht toewensen. Krijg een brok in mn keel van je bericht, dit is zo oneerlijk!
Meid...lees nu pas je bericht hier...ben sprakeloos, totaal overdonderd... Ik wens jullie heel, heel veel sterkte!!
Och meid wat verschrikkelijk! Ook erg voor jullie dochtertje om dit te moeten doormaken. Hoe is ze er zo onder? Knuffel
Wat vreselijk dat jullie zoontje zo ziek is! Heel erg veel sterkte de komende tijd, ik hoop van harte dat de behandeling goed mag aanslaan en het draaglijk zal zijn voor jullie.
Jeetje wat een nieuws hebben jullie vandaag weer gekregen.... Ik wil jullie nogmaals veel sterkte wensen.
Ach meid, daar was ik al bang voor omdat hij nog zó jong is. Nu maar hopen op een groots wonder dat jullie meisje een geschikte donor is! Valt voor haar natuurlijk ook allemaal niet mee, pfff. Hebben jullie een goed gesprek gehad met de psycholoog? Ik denk aan jullie, houd moed!
Pff zie nu pas dit topic. Jeetje wat verschrikkelijk zeg! Wil jullie heel veel kracht en sterkte wensen.
heel veel sterkte in deze moeilijke angstige tijd. Hopelijk is jullie mannetje sterk genoeg, ondanks dat hij nog zo klein is.
zit hier met hoog kippevel en tranen in mijn ogen. wat vreselijk. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijk tijd.
Oh dit is gewoon K*T!!!! met hoofdletters! hopelijk is je dochten een goede match!! en kan ze later tegen hem zeggen dat ze hem gered heeft! DIGIKNUF!