Wat een ontzettend naar bericht.... Ik wil je/jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie kleine kanjer laat zien hoe sterk kleintjes kunnen zijn!
Iedere moeder krijgt de rillingen bij het lezen van zo'n bericht... Ik wens jou en je familie heel veel sterkte! Hopelijk wordt er spoedig een match gevonden.
Jeetje zo heftig en zo klein ventje.... ( Pff wat erg zeg. Ik hoop echt dat jullie snel een donor vinden of dat je dochter een match is. Heeel veel kracht en sterkte gewenst.
zo hey das nog eens klote nieuws! kan me voorstellen dat je dit totaal niet verwacht had. wil jouw en iedereen die je lief is heel veel sterkte wensen de komende tijd *knuf*
Wat een intens verdrietig bericht zeg! Ik ga met heel mijn hart hopen dat zijn grote dappere zus een perfecte match is. heel veel sterkte.
Heel veel sterkte toegewenst. Wat moeilijk allemaal; Ook voor jullie dochtertje die een beenmergpunctie moet ondergaan, hoop dat zij donor kan zijn en dat jullie zoontje sterk genoeg is voor de strijd. Denk aan jullie.
Wat verschrikkelijk heftig om daar nu al geconfronteerd mee te moeten worden . Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
Oh meid wat een rotbericht! Wat zwaar voor jullie en je kindje. Hopelijk is dit een gevecht wat ie gaat winnen. Hopelijk is jullie dochter een match. Jullie zijn in mijn gedachten!
OMG! zoooo erg sterkte!!!!!! mijn nichtje heeft leukemie dus ik weet een beetje hoe het is echt heeeeel veel sterkte! en beterschap!!!!!!!