Heel veel sterkte, verschrikkelijk moeilijke tijd komt eraan voor jullie. Ik wens julie kracht toe om dit gevecht te winnen!
Ben er stil van, weet niet goed wat ik zeggen moet, maar wil jullie heel veel sterkte wensen voor deze komende moeilijke periode en dat jullie na die tijd, met z'n allen alsnog heerlijk kunnen gaan genieten.
Gatverdamme wat een nieuws zeg! Ik wens jou en je gezin heel veel kracht toe en ik hoop dat je mannetje een echte vechter is die nog heel lang bij zijn mama wil knuffelen. Sterkte meis!
Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze vreselijke tijd.... Mede door jouw bericht heb ik een kraal geadopteerd bij kanjerketting.nl. Ik hoop dat ik jullie een kraaltje kan "geven".
Heel veel sterkte en kracht voor de zware weg die jullie samen met jullie kleine man en dochtertje te wachten staat.
Jeetje wat verschrikkelijk zeg! Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe.
Jeetje, wat een bericht. Schrik me helemaal kapot zeg, pff.. Héél veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd!
jeetje mina... geen woorden voor. alles klinkt stom en lullig denk ik... iig heel veel sterkte en kracht!
Jeetje wat een lange, moeilijke weg. Zal idd ook voor jullie dochtertje niet makkelijk zijn. Vraag op tijd hulp van mensen om je heen ;ook voor jezelf. Heel veel sterkte.
Jeetje sidmick, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... Wat zullen jullie door een hel gaan... Heel erg veel sterkte toegewenst de komende tijd. Ik hoop dat jullie lieve mensen om jullie heen hebben die jullie kunnen helpen? En gewoon hulp vragen hè? Heel veel sterkte nogmaals.
Geen dank, ik vind dat dat wel het minste is wat iedereen kan doen... Het kan tenslotte al vanaf 5,00 per jaar. Elke eurocent helpt en ik hoop dat het in deze vreselijke tijd een glimlach op een gezicht kan geven, bij zowel ouders als de kindjes...
Eva en Lisa hebben bij kanjerketting.nl een kraal geadopteerd . Ik kreeg gister een mailtje dat ik ben ingeschreven in de donor database (wat is dat snel gegaan trouwens, van aanmelden tot inschrijven 10 dagen, heb alles ook meteen teruggestuurd). Meer kan ik helaas niet voor jullie doen (denk ik?), behalve jullie nogmaals heel veel sterkte wensen!