Wat een vreselijk bericht... Heel veel sterkte en kracht voor jullie allemaal, hopelijk vecht jullie mannetje zich door deze vreselijke ziekte heen en komt hij er uiteindelijk helemaal bovenop...
Aaaah gossie wat moet dit ook moeilijk zijn voor jullie dochtertje! Ik heb het even gegoogled, wat heftig zeg! Het komt zo weinig voor en dan treft het uitgerekend jullie kindje Heel veel sterkte meid!
Ook ik wil jullie gezinnetje heel veel sterkte wensen in de komende, moeilijke tijd. Dit is toch een ouder z'n ergste nachtmerrie..... Ik lees al sinds het begin mee, maar heb nog niet gereageerd, maar ik moet wel vaak aan jullie denken.Hierbij vallen. eigenlijk alle andere dingen in het nietsHopelijk is jullie dochtertje een donor en komt alles goed. Ik wens jullie echt het allebeste toe en heel veel sterkte kus Pluisje
Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen in deze super spannende en verdrietige tijd. Natuurlijk ook heel veel beterschap en kracht! En dat je dochtertje dan zo'n opmerking maakt. Pffff hartverscheurend..
Ik lees het net pas allemaal. Ik vind het echt heel erg voor je/jullie. Hoop dat je kleine man er toch bovenop komt en blijft vechten.
wat afschuwelijk een baby hoort niet ziek te zijn ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd en hopenlijk is zijn zusje een goede doner veel sterkte
ik lees net je topic.. kippenvel.... wat vreselijk voor jullie.. mijn grootste nachtmerrie wordt werkelijkheid bij jullie... Ik ben een tijdje terug beenmergdonor geworden.. en ik zal ontzettend duimen dat als jullie dochtertje geen match is , ik een match ben! al is die kans ENORM klein..... Wat vreselijk.... zo klein en dan zo ziek..... ik wens jullie enorm veel sterkte en kracht toe!! liefs en knuffel Muis
Ik zie net dit topic pas Ik wil jullie heel veel kracht toewensen. Wat vreselijk om dit te moeten meemaken.
Ook ik zie net dit topic pas n.a.v. je kattentopic... Wat vreselijk zeg!! Zo jong nog, wat is het leven toch ontzettend oneerlijk. Ik ga duimen dat jullie kleine man sterk is en hier goed doorheen gaat komen. Heel heel veel sterkte!!
Lijkt me zo moeilijk als je kleine meisje zegt dat ze blij is dat haar broertje beter is. Terwijl je weet dat het anders is. Ik hoop zo dat ze een goede match is voor jullie kleine man. Sterkte de komende periode.
Heel veel sterkte voor jullie in deze moeilijke tijd.. Mijn lieve neefje (nu inmiddels 12 jaar) heeft het ook gehad toen hij 2 maanden oud was.. Gelukkig is hij op zijn 7e jaar genezen verklaard.. Hij kreeg ook telkens bloedtransfusies en ook niet beenmerg, etc.. Helaas heeft hij nu nog steeds complicaties, maar dat komt ook meer omdat hij het syndroom van down heeft. Met hem is het gelukkig goed gekomen..
Ik weet niet wat ik kan zeggen. Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je kleine man snel beter wordt.
Verschrikkelijk... ik heb hier gewoon geen woorden voor... Ik wens jullie allen ontzettend veel kracht en moed toe de komende periode..