Met tranen in mijn ogen dit topic gelezen. Me net ingeschreven als donor en een kraal geadopteerd namens Lisa. Heel veel sterkte toegewenst Xxx
Ik moet ook steeds aan jullie denken.. Vind het zo heftig! En je hebt geen andere keus dan je dochtertje erin te betrekken, maar wat een extra emotionele lading heeft dat Nogmaals veel sterkte!
Geen woorden voor! Ik kan alleen maar met jullie mee hopen dat jullie vent een vechter is en de k*tziekte een poepie laat ruiken! Heel veel kracht gewenst samen!
Ik lees dit topic net pas, wat vreselijk. Geen woorden voor, maar wil jullie toch heel veel sterkte wensen
Het gaat een beetje met vallen en opstaan. Al het regelwerk is nu wel voorbij en nu zitten we vooral in de afwachtende fase van de uitslag van onze dochter en van de oproep voor transplantatie in het ziekenhus. Enerzijds best fijn even rust in de tent, aan de andere kant blijf je tegen die berg opzien terwijl het nu lijkt alsof er niets aan de hand is. Volgende week had eigenlijk mijn verlof geeindigt en eigenlijk heb ik er ook best moeite mee dat ik niet weer gewoon lekker aan het werk kan. En het idee met je meedragen dat je misschien je kind gaat verliezen is best zwaar. Maar goed, je moet het nemen zoals het komt en vooral sterk zijn
Petje af meid! Je zit nu in een wervelstorm van gebeurtenissen en emoties... Hoorde een vriendin laatst zeggen: "Het leven is geen generale repetitie.." En dat klopt zo! Je leeft in het nu, geen twijfels maar volledig leven. Nu genieten en van elkaar houden!! We leven ontzettend met jullie mee.
Ook ik heb pas dit topic helemaal gelezen. Veel herken ik uit een soortgelijke situatie in onze omgeving (al een tijdje geleden) en ik kan me heel goed voorstellen wat dit met je moet doen. Ik wens jullie dan ook alle sterkte en kracht de komende tijd, er zijn geen woorden voor wat jullie als gezin allemaal moeten doormaken.
Poeh, dat afwachten lijkt me ook zwaar. Lijkt me dat je "gewoon" graag actie wilt ondernemen. Je klinkt heel positief ondanks alles. Kan me er iets bij voorstellen dat het even tegenvalt dat je volgende week niet aan het werk gaat. Heb je wel contact met collega's?
ik wil jullie heel veel sterkte wensen met alles, ik vind ook dat je enorm sterk overkomt, echt respect meid! Ons kaarsje brand ook voor jullie, knuffel!
Tja je kunt niet anders. Ik kan wel de hele dag op de bank janken, en dat doe ik ook vaak genoeg hoor, maar daar schieten we niets mee op. Je moet wel sterk zijn wil je dit overleven als gezin
Wat zijn jullie in een verschrikkelijke nachtmerrie beland! Ik wil jullie ontzettend veel kracht en sterkte toewensen!
Ik moest ook aan jullie denken. Ik hoop zó dat jullie meisje de goede match is voor jullie dappere mannetje?! Heel veel sterkte nogmaals.