Sidmick en familie, heel veel sterkte gewenst. Wat een drama zitten jullie in zeg, zo'n klein baby'tje en zo ziek... Ik wilde me nav dit topic aanmelden als beenmergdonor, maar dat mag helaas niet door bloedtransfusies die ik heb ondergaan.
Jemig Sidmick, wat moet dit zwaar voor jullie zijn zeg. Pff. Het is volgens mij helemaal niet zo vreemd dat je door allerlei fases van emoties gaat als er zoiets gebeurt. Heb je daar wel hulp bij? Ook voor jezelf? Heel veel sterkte. Volgens mij leeft iedereen hier met jullie mee. Ik duim heel hard dat het snel weer goed gaat met je zoontje, dat de transplantatie niet lang op zich laat wachten en succes heeft. Knuffel!
Jeetje zeg.... wat heftig.... ik wil je mannetje en jullie als gezin heel veel sterkte wensen en ik hoop uit het diepst van mijn hart dat het goed komt....
Een digi knuffel van hier, veel sterkte om dit allemaal te moeten meemaken zeg. En ik hoop zo dat je mannetje een doorzettertje is.
sidmick, wat ontzettend heftig... heeeeel veel sterkte toegewenst. Heb er gewoon geen woorden voor, helaas maken wij dit nu ook mee van heel dicht bij!!! Hopelijk komt je kleine man er weer bovenop!!!!!
Ik denk aan jullie Sidmick! Hopelijk heeft jullie mannetje geen chemo nodig. Kunnen ze de transplantatie niet wat vervroegen? Hoe gaat het nu met jullie meisje? Houd moed, houd vol!!!
Ik weet niet wat ikmoet zeggen. Ik denk alleen maar: "o nee! O nee!!!" Ik kan me zo voorstellen dat je het beu bent. Helaas kun je er niet even tussen uit gaan en bijtanken; je moet door, maar wat is dit zwaar. Heb je mensen om je heen die je er doorheen kunnen slepen? Hopelijk hoeft hij geen chemo, maar kan de transplantatie eerder. Heel erg veel sterkte en ook van mij een *Knuffel* sloppyslayer: jullie ook heel veel sterkte met alles. Hopelijk worden jullie nu goed geholpen.
Ik heb het gedaan, heb zojuist wangslijmvlies afgenomen en de wattenstaafjes liggen klaar om verzonden te worden. Kleine moeite, hopelijk kan ik er ooit iemand mee helpen. Ik hoop dat de chemo niet nodig is. Dat je zo moe en 'leeg' bent lijkt me een logisch gevolg van alle heftige dingen die om je heen gebeuren, veel sterkte!