En dan ineens is je wereld kapot....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sidmick, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.818
    4.195
    113
    helemaal niets, wij hebben drie sterren pakket maar zij hanteren voo alle vergoedingen 50 km. Dus je praat over een kleine 600 euro per maand an verblijf en parkeren

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Pff niet normaal zeg! Daar betaal je dan ziekenfonds voor..
    Dikke knuffel meid. Wow dat ik je kon helpen.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.818
    4.195
    113
    het geld is geen heel groot probleem, gelukkig hebben we gespaard. Het gaat erom dat t mannetje beter word

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja dat is zeker! Ik blijf voor jullie duimen.
    Zo sneu dat zo'n klein kindje al zo ziek kan zijn..

Je bent zo macheloos he.

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik wist niet dat het allemaal zo slecht geregeld was. Gelukkig kun je een hoop overbruggen met je spaargeld en natuurlijk is de gezondheid van je kind het aller-aller- belangrijkste, maar het zou fijner zijn als je je spaargeld voor iets leuks kon gebruiken.
    Echt balen dat je man ook nog eens onbetaald verlof op moet nemen. Ik dacht dat daar het zorgverlof voor was, of mag maar 1 ouder dat opnemen? Verwachten ze dat de ander gewoon normaal kan gaan werkn ofzo.
    Heb je wel iemand kunnen regelen die je dochter opvangt tegen die tijd?
    Ik hoop dat het allemaal wat sneller zal gaan en dat je dit hoofdstuk snel achter je kunt laten en onbekommerd kunt gaan genieten.

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hoe gaat het nu?

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Weten jullie al meer? Is er al bekend wanneer de transplantatie ongeveer zal plaatsvinden, hebben ze al een donor gevonden überhaupt? Hoe gaat het met jullie mannetje z'n bloedwaarden, zijn die weer stabiel? En hoe gaat het met jullie meisje? Ik denk aan jullie, heel veel kracht en sterkte weer toegewenst!

8. Dana

Dana Niet meer actief

Ik denk ook nog vaak aan jullie, heel veel sterkte, en geen vergoeding voor je reiskosten, echt schandalig! Daar staat je hoofd nu echt niet naar.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Heb je een beetje contact met andere ouders in dezelfde situatie? Een mede juli2008 moeder heeft een dochtertje met leukemie (donna is van nov 09) en die heeft veel aan contact met ouders in dezelfde situatie. Ook zij hebben het reiskostenprobleem, eerst moesten ze elke week 90km heen en 90km terug en dan de eigen bijdragen voor het rmc. En beide maar een uitkering. Er is voor haar een site gemaakt waar door middel van verkopen van spullen (soort marktplaatsje) geld ingezameld wordt. helpdonna.hyves.nl

10. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
  11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.818
    4.195
    113
    Ik zal hier niet meer updaten. Degene die ons willen volgen mogen me pbén voor het blogadres

12. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam

Deel Deze Pagina