Nee zeg! Kippevelmoment, wat èrg! Heel veel sterkte! Wist niet eens dat het bij zulke kleintjes ook kon.... baby`s horen niet ziek te zijn maar veilig bij mama!
jeetje sidmick, wat een vreselijk nieuws is dit voor jullie. ik wens jou en je partner ook heel veel sterkte!! en natuurlijk ook dat kleine ventje dat nu zo hard moet gaan vechten!
Jeetje wat een nachtmerrie....heel veel sterkte en hoop dat jullie ventje de kracht heeft om te vechten
Tranen in mijn ogen. Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte en kracht geweest. Hopelijk slaat jullie mannetje zich er door heen.
Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen, en heel veel kracht voor jullie kleine man!!!! Dat het een vechter is en jullie jaren later samen met elkaar hier op terug kunnen kijken! Liefs
we hebben morgen een gesprek met de arts om het behandelplan te bespreken. Ook ga ik een gesprek aanvragen met de kinderpsycholoog hoe we dit het best aan zijn zus kunnen uitleggen want die dr wereld staat ook wederom weer op zijn kop
Sterkte! Veel succes met deze strijd, jullie mannetje gaat het winnen hoor! (en goed dat je voor je dochter bezig bent, ook voor haar gaat het moeilijk worden. Hoe oud is ze?)
jeetje zeg!! mijn dochter is net iets ouder en ze is nog zo klein. Jullie kindje is nog kleiner pffff wat een hel wat jullie nu meemaken. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie wonder een vechtertje is