Wat vreselijk, heel veel sterkte voor jullie!! Jouw zoontje en mijn dochtertje schelen niet veel, zit echt te bibberen na het lezen van je post.... echt heel erg veel sterkte meid!
Och nee, zo'n lief klein menneke, waarom nou?? Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd in de medische molen en voor alles daarom heen. Lieve kleine boef, vechten hoor!
Ook ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen de komende tijd. Wat hard om op deze manier van je roze wolk af geschopt te worden. Dikke knuff en laat als het kan weten hoe het verder gaat. Ik zal voor hem bidden.
Kan me niet voorstellen wat in wat voor 'n wervelstorm jullie plots terechtgekomen zijn. Dit hoort gewoon niet zo te zijn!! Heel veel sterkte gewenst aan jou en je gezin.
Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd!! Hopelijk kan jullie mannetje vechten tegen deze verschrikkelijke ziekte.
Wat een vreselijk nieuws voor jullie. Heel veel sterkte komende tijd voor jullie kleine mannetje en gezin.
Wat heftig wat verschrikkelijk, ik weet hoe je je moet voelen nu, veel sterkte gewenst veel kracht en ik bid voor jullie mannetje.
Lieve sidmick, wat een horror-nachtmerrie waar jullie nu in leven. ik wil jullie heel maar dan ook heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd... dikke knuffel vanaf hier!
Ik krijg tranen in mijn ogen van je berichtje... Wat verschrikkelijk voor jullie en voor jullie kleine mannetje... Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen voor het gevecht wat jullie aan moeten gaan... Dikke knuffel...
ooh wat een vreselijk nieuws zeg, en hij is nog zo klein en nu al zo ziek! laten we hopen dat het een kleine vechter is en hij er bovenop komt. Heel veel sterkte!