Sidmick...ik ben er stil van...jeetje meid wat verschrikkelijk erg voor jullie en jullie zoontje...ik hoop echt dat de artsen hem goed en snel kunnen helpen en heel veel sterkte de komende tijd en tja, woorden schieten te kort...
Wat een vreselijk verhaal, ik leef ontzettend met jullie mee...heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!
Jeetje.... wat ongelooflijk & verschrikkelijk voor jullie! Heeeeeel veel sterkte gewenst en ik hoop zo dat jullie sterk genoeg zijn om deze ziekte te overwinnen!
Lieve Sidmick, We waren tegelijkertijd zwanger van onze knulletjes, moesten samen wennen aan de overgang van het rose naar het blauw. PB 'en elkaar over tips en trucs en leuke hebbedingetjes voor onze kroost. Het nieuws van de geboorte van jullie knul was prachtig nieuws en nu dit ontzettend verdrietige nieuws... Tranen dit keer van verdriet om jullie zoon. Ik brand een kaarjes voor de kleine man en hoop op een goed herstel. Houd je ons op de hoogte? Heel heel veel sterkte meid!!
*met tranen in de ogen schrijf ik nu dit bericht* gelukkig is het wel redelijk te behandelen.....maar vreselijk!!!! Sterkte in de zware tijd van behandelingen die gaan komen!!
wat vreselijk...heel veel sterkte. Wat verschrikkelijk oneerlijk dat dit zulke kleine kindjes moet overkomen..
Wat een verhaal! Heel veel sterkte en ik duim dat jullie mannetje de kracht heeft om er bovenop te komen! Knuffel!