Wat een klap moet dat zijn... Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen in deze zware en moeilijke tijd...
Ow jeetje wat erg! Schrik hier enorm van. 7 weken jong en nu al moeten vechten voor deze rot ziekte En dan jullie dochter, ook voor haar is het moeilijk. Zit hier met tranen in mijn ogen, vind het zo erg.
wil je heel veel kracht toewensen en vooral liefde. Luister naar jou gevoel en bij twijfel doen. Word hier zo stil van omdat het zo veel pijn doet om je kindje te moeten zien vechten. En hoop met heel mijn hart dat jou knul het gevecht gaat winnen. Knuffl
wat een vreselijk nieuws...ben er echt stil van en heb een brok in mijn keel... Heel erg veel sterkte en hopelijk wordt je mannetje snel beter! Dikke knuf in elk geval!
jeetje wat afschuwelijk! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat jullie mannetje er bovenop komt!
Wat afschuwelijk! Dan doet de rest er echt niet meer toe! Heel veel sterkte en ik steek een kaarsje aan voor jullie vechter! Liefs
Mijn hemel, ben er stil van, en heb er geen woorden voor. Denk je voor een simpel hoestje naar de HA te gaan. Heel veel sterkte!!!
Oh nee, wat een afschuwelijk bericht! Heel veel sterkte gewenst! Ik hoop en bid dat jullie kleine bink deze vreselijke ziekte kan overwinnen zodat jullie nog een heel leven lang van hem mogen genieten. Knuffel!
Ik zit hier met kippevel en een brok in mijn keel je post te lezen! Wat vrezelijk Ik ga duimen dat jullie ventje een vechter is en deze ziekte zal verslaan! Wat er nu door mijn hoofd spookt is..........zo klein en dan dit al krijgen Heel veel sterkte!
Jee, ik ken je niet maar zie je naam regelmatig voorbij komen en dan opeens zo'n bericht. Ben er even duizelig van. Heel veel sterkte voor jullie, je kleine man en familie. Wat moet dit moeilijk zijn. Ik hoop dat hij er helemaal bovenop komt!
Ik ben er stil van en weet niet goed wat ik moet zeggen.. Echt heel veel sterkte de komende tijd en hoop echt dat de kleine er weer bovenop komt. We denken aan jullie..