Een week dunne ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meijke, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi!

Ons meisje heeft nu al een week dunne ontlasting. Ze gaat maar 1 dag per week naar de opvang en kunnen het dus goed in de gaten houden. Meestal zijn we net op tijd met verschonen, anders is alles kletsnat. Vandaag had ik het twee keer even gemist en kon alles (incl romper) de was in.

Qua frequentie is het 4 a 5 keer per dag, normaal 2 keer, dus dat valt mee, maar gewoon erg dun (sorry voor de details :p, maar iets dikker dan bij diarree). Oh en ze stinkt ook ontzettend :)...

Lang verhaal weer :), zou het een buikgriepje zijn ofzo? Ze is verder vrolijk, geen koorts, eet en drinkt goed. Wel meer moe, maar dat komt ook door het weer denk ik.

Ik maak me niet echt zorgen (anders had ik de HA wel gebeld :D), maar begin me nu toch af te vragen of het wel normaal is dat dit al een week duurt.

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Tanden? kiezen?
    klinkt als tandenluiers ook gezien de lucht hahahaha
    en die lopen idd zo uit de luier zo dun zijn ze.

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ze heeft 2 1/2 mnd geleden haar 2 ondertandjes gekregen en verder nog niets. En aangezien ze al bijna 13 maanden is, is er vast veel onderweg :D, dus zou best eens kunnen!

Zal eens even in haar mondje gluren straks.

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Zat ook meteen aan tanden/kiezen te denken...
    En zeker na je post dat ze net haar twee ondertandjes heeft, zal er inderdaad nog veel aan zitten te komen!
    Hier kwamen rond die tijd haar eerste 4 kiezen tegelijkertijd door en dat gaf ook een hele tijd dunne poepluiers die vaak lekten.. (fijn hoor, waren net op vakantie!)
    Trouwens bij de twee voortanden was het ook heel erg met de zure poepluiers, dus dikke kans dat die twee er aan zitten te komen! Gelukkig heeft ze er zelf weinig last van...

5. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    hier bij de boventanden veel dunne ontlasting dus daar zou ik aan denken :D Zolang ze verder fit is, zou ik me geen zorgen maken

Deel Deze Pagina