En dan ineens veranderen ze...

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyA, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou z'n beste vrienden bellen en laten langskomen voor die O zo zieke kerel. Wedden dat het dan ineens heeel erg meevalt.

Hier wel ;)

2. Linana

Linana Niet meer actief

Wat sylvia zegt ;)
    Is hier ook altijd zo; ontzettend ziek en zielig tot zn maten opeens langskomen. Dan mankeert hem niks meer :D

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier krijgt tie toch echt wel een schop onder zijn reet als hij zo doet en dat weet hij ook.

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    hier ook zo 1 die half dood gaat. kan ik me zo aan irriteren.
    Ik zie altijd dat ik weg, heel erg maar anders wordt ik gewoon zo sjaggi. hahahaha

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik vind het juist wel schattig en ga er altijd compleet in mee.
    Lekker vertroetelen die grote baby. :D

6. Linana

Linana Niet meer actief

@ Chaii
    Serieus? Ik word er helemaal kriegel van haha. Want als ik ziek ben hoef ik me echt niet zo aan te stellen hoor, daar gaat meneer dus niet in mee.
    Vertroetelen? Mn dikke billen! Hij vertroetelt zichzelf maar!
    Ik wil best een paracetamol en glas water halen voor hem en hem wat ontzien, maar ik ga geen hulp spelen :p

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

LOL!

Die van mij is overgins amper 1x per jaar ziek.
    Ahh, ja ik vind het echt wel lief hoor.
    Ik hou er wel van mensen waar ik van houd in de watten te leggen als ze 'zielig' zijn. :p

8. Linana

Linana Niet meer actief

Ja hier ook hoor, amper ziek en vaak gaat die alsnog aan het werk :)
    Ik hou er wel van hem in de watten te leggen, maar niet als die zich zo aanstelt LOL. Daar kan ik echt slecht tegen :p

9. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Hahahaha nu lig ik inmiddels weer in een deuk om jullie verhalen. Het is ook bijna overal hetzelfde he. Wanneer ze een scheet dwars hebben zitten zijn ze al ziek zwak en misselijk.

Ik haalde net ook even "die ene" nacht aan dat ik zo beroerd was en krom van de buikpijn me bed uit stapte. Maar de buikpijn die hij nu heeft is natuurlijk véél erger. Hij moet zelfs aan het handje omhoog geholpen worden bij het opstaan van de bank. O o het is wat.

10. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ik ook hoor. En dan boos worden en zeggen dat hij mij toch ook niet uitlacht als ik ziek ben. Nee maar ik loop er ook niet zo bij te puffen zuchten en kreunen. En al doe ik dat wel, die mannen hebben het toch altijd weer erger.

Hebben wij de griep, zij een verkoudheid, en dan zijn ze nog zieker dan ons ;)

11. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    @ Shanandoah: hahahaha :D Dat ging hier dus hetzelfde. Met een zielige stem zeggen dat hij zo niet kan werken morgen. Ja oke moet je niet bij mij zijn? Hij voelde wat warm aan en toen moest ik gelijk komen voelen want "ik heb hele hoge koorts!".

En als hij naar het werk was gegaan had ik zeker weten ook van die smsjes kunnen verwachten. Heeft hij al eens eerder gedaan. Smsen dat het helemaal niet goed ging enzo.

Ze kunnen dan ineens niks meer he. Duiken bij thuiskomt meteen het bed in en ondertussen maar roepen om ditjes en datjes. Terwijl wij altijd maar doorgaan. Daarom denken ze ook dat wij het nooit zo erg hebben omdat we maar doorgaan.

Maarja we zullen wel moeten. De kabouters doen het niet :(

12. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    hahahaha zonet zei hij:
    Ik ben wel vaker ziek maar ik kan me niet herrineren dat ik me zo min heb gevoeld.
    Dus ik lig in een deuk
    Hij: hmmmm dat zeg ik zeker elke keer?;)
    Ik:jep
    Hij maar ik meen het echt hoor.

*proest*

oh ja en dat van de koorts hier ook.
    En als de thermometer dan geen koorts aangeeft dan werkt dat ding niet goed. Terwijl die het bij de kinderen wel doet:D

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Als hij zich zo aanstelt ga ik m alleen maar na zitten doen.
    Oh heb zo een buikpijn.
    En dan doe ik m na met een misselijk stemmetje.

Ziek zijn, okee.
    Vertellen wat je voel, okee!
    Maar overdrijf niet zo, en zet aub niet zo een zielig stemmetje op.
    Je gaat niet dood van buikgriep, geloof me.

Oh please daar ben ik echt allergisch voor.

14. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG

En heeeeeeeeeeeeel toevallig speelt nederland morgen....rarara...:D

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Whaha hier net zo. Man komt ziek thuis gister, duikt meteen in bed en is niet te genieten. Moet ik eens proberen als ik ziek ben, als ik dan uurtje wil liggen krijg ik eerst een preek. Heb t hem ook gezegd als ik weer ziek ben, dan houd ie zijn mond maar eens fijn dicht als ik even ga liggen haha. Nou ben ik niet zo pieper dus lig niet snel en dat weet ie ook wel. Dan moet ik wel echt goed ziek zijn, maar het aanstellen van hem ben ik wel klaar mee. Heb hem vandaag.overigens ook niet horen piepen zal wel denken, ik hou me wel stil voortaan hahaha...

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hmmm valt mee hier!!! Ik hoor hier weinig geklaag.

Was wel grappig, afgelopen vrijdag was ik niet lekker, grieperig...
    Ik kom thuis van mijn werk rond 16.30 en zeg tegen hem, ik ga zo'n 1,5 uur slapen. Daarna probeer ik wat mee te eten. Hij springt gelijk op... Ik ga lekker mee naar bed! Uhhh ok?!?! Ja ben kapot zegt ie. Ach ja, was wel lekker maar onverwacht haha!

17. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hahaha wat mooi omschreven! ik lig dubbel :) Maar het klopt precies zoals je het hier neer zet haha ze worden idd weer even een klein jongentje en kunnen even helemaal niks meer dan zeuren en zielig zijn haha ;)

18. sibje

sibje Actief lid

12 mrt 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, heel herkenbaar.

Gelukkig nu geen last van. Maar als een vriend mij mij klaagt dat ie zo ziek is zeg ik meestal: 'je bent toch arts? stel ff bij jezelf de diagnose dat je niet dood gaat en hou op met dat gezeur...'
    Vind ie niet leuk (zijn vriendin kan er dan weer wel om lachen :D )

19. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    En altijd hebben ze het nog nooit zo erg gehad ;)

20. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    En dat is nu het voordeel van alleenstaand te zijn...ik hoef dat gemiep niet aan te horen :D:D:D:D

Deel Deze Pagina