En dan ineens veranderen ze...

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyA, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wan86

Wan86 Lid

1 feb 2012
    80
    0
    0
    Goudsmid
    Best
    Ach ja, mannen en griep...
    Die van mij had eens griep en zei kreunend, ooooh volgens mij ga ik dood...
    Iedere keer als hij nu zegt dat ie zich niet lekker voelt vraag ik kreunend, ooh, ga je dood...:D
    Ik heb hem wel lief verzorgd, en hij zei dat als ik ziek zou zijn hij mij ook zou vertroetelen. Drie dagen later had ik dezelfde griep en heeft ie me lief verzorgd(de griep was wat zwaarder dan normaal, maar om nou te zeggen dat je doodgaat:p)

2. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Oef meiden!! Wat moet dat af en toe echt kl*te zijn zo'n vent om je heen hebben...

Hier een kerel die nooit ziek is (afkloppen) en als hij zich een keer wat rottig voelt zegt hij er amper tot niets wat over...

En als ik ziek ben neemt hij met alle liefde het huishouden over.. Hij heeft mij vorig jaar door een operatie waar de artsen bijna te laat mee waren 3 maanden lang moeten verzorgen en zonder te klagen en te piepen is dat gedaan.. Had 2x per dag wondzorg en mijn kerel bleef 3 maanden lang bij mij om mij te steunen tijdens dat pijnlijke gebeuren...

Ik kan met recht zeggen zeker na het lezen van sommige verhalen dat ik zo blij mag wezen met mijn kerel!!!

*gaat haar kerel zo meteen even heel erg bedanken voor alles en zeggen dat ik zielsveel van hem hou*

3. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
  4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.204
    10.813
    113
    HAHAHA Lau83, hilarisch!

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Klagen doet mijn man gelukkig niet zo ernstig, maar kreunen en zuchten als de beste :)

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

pff als ik dat zo hoor, ik zou gek worden. Als mijn man ziek is gaat hij naar bed en zie of hoor ik hem niet, ik loop tussendoor wel een paar keer naar boven om hem paracetamol en water of een schone emmer :$ te geven, maar ik heb weinig tot geen last van hem dan.

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier idem, mijn man zegt het wel als hij zich niet goed voelt, maar gaat vervolgens gewoon even liggen en vooral uitvinden hoe het komt dat hij zich niet goed voelt. Met andere woorden, wat zieke mensen doen;) Ik haal dan met liefde thee of iets waar hij om vraagt, omdat ik zelf een zorgzaam type ben. En hij zou voor mij hetzelfde doen. Ik zou er persoonlijk niet tegen kunnen, dat gedrag wat sommigen hier beschrijven.

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dat ken ik!!! Als mijn vent last van z'n rug heeft, lijkt dit altijd in combinatie te gaan met een keelontsteking ofzo... hij krijgt dan direct zo'n zielig kreunend stemmetje! Waarom slaan de pijntjes van mannen toch altijd gelijk op de stem?

Deel Deze Pagina