kindje weinig voelen bewegen met 31weken???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door st3phanieej, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

22 aug 2008
    169
    0
    0
    Goeiemiddag,

ik voel sinds 2 dagen me kindje niet echt veel bewegen heel af en toe een bewegingetje maar niet zoals normaal
    zou ik de verloskundige moeten bellen ? benn nu 31weken en 2dagen.
    wil niet dat ze denken wat n zeikerd dat ik bel ofzo.

hoop snel antwoord te krijgen van sommige :)

groetjesss stephanie

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik ben ook ruim 31weken en voel mijn kleine minder maar áls ik hem voel phoe ;)
    nee je hoeft je niet ongerust te maken hoor. schijnt heel normala te zijn want je kleine heeft nu minder ruimte daar beneden. pas als je 2dagen lang echt helemaal niks voelt, geen plopje schopje hikje niks, dán zou ik pas bellen. maar zolang je hem/haar gewoon zo nu en dan nog voelt, is er niks aan de hand. Je moet nu toch om de 3weken naar vk dus kan je dan al je vragen kwijt :) geniet er juist van dat je de beeb iets minder voelt ;) hier was t echt vreselijk druk eerst en nu geniet ik van 'de rust'

3. D1Moshe

D1Moshe Lid

23 okt 2008
    43
    0
    0
    Secretaresse
    Zwolle
    In principe moet je altijd naar je verloskundige bellen, als je 1 dag je baby minder voelt, ik heb dat de vorige keer niet gedaan, toen heb ik hem 3 dagen heeel slecht gevoeld, en heb niet gebeld, heb het toen op mijn volgende afspraak gezegd, daar waren ze niet blij mee, ze zeggen dat je altijd moet bellen, als je het gevoel hebt, dat de baby minder beweegt, maar ik heb nu weer 2 dagen dat de baby weinig beweegt, en heb weer niet gebelt, eigenlijk niet zo verstandig, heb woensdag mijn volgende afspraak weer.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ben ik het niet mee eens maar zo heeft elke vk-praktijk natuurlijk zijn eigen regels. Ik neem aan dat ze het allemaal goed bedoelen voor hun patienten en goed hun werk doen. Beide antwoorden zijn dus goed :) Ik vertrouw mijn vk blind, het is tenslotte mn eige zus.

Deel Deze Pagina