en dan is de accu leeg (totaal kapot)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Amfy, Jul 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

Jun 6, 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Amfy,

je kindje heeft toch al een goed gewicht, moest ze nu geboren worden! Trek je daar maar aan op!!
    Ik begrijp dat je deze hele tijd nu écht beu bent, ik zit ook in een 'sukkelachtige' zwangerschap... en ben nog maar 27w+5 :).

Ik heb ook een dochtertje rondlopen. Ik geloof dat dat het 'zwaarst' is, dat je voor je zoontje nu geen "goeie zorgende mama" kan zijn. Dat gevoel heb ik zelf ook heel erg...
    En jij hebt dan nog pijn, dat moet erg zwaar te verdragen zijn !! (ik heb zelf geen pijn, maar moet absolute bedrust houden)

Maar... het is een schrale troost -ik weet het!- ; je bent er bijna! Het zit er bijna op!!
    Je bevalt waarschijnlijk in het ziekenhuis, misschien moet je alvast plannen om daar enkele dagen te blijven, zodat je dan toch kan slapen! Zelfs de eerste dagen afkolven en de verzorging + nachtvoedingen aan de vroedvrouwen overlaten, zou ik echt overwegen!! Zodat je 'uitgerust' en bijgeslapen aan je drukke leven met 2 kids thuis kan beginnen!

Ik zou het echt met je gynaecoloog bespreken en duidelijk maken dat je dit niet langer kan trekken!! Het mentale is ook erg belangrijk, zeker omdat je met je bevalling helemaal in een rollercoaster van emoties gaat terechtkomen!

Ik wens jou dat de bevalling snel dichterbij mag komen,
    dat je babietje nog snel dikker wordt (maar jouw buik niet meer ;)),
    een prachtbevalling en hééééél veeel goede nachtrust :D
    (en dus een man die de nachtvoedingen af en toe overneemt!) !

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey boerderij mama ze is maar 2400 gram dus wel ondermaats ;)

maar ik begrijp je heel goed hoor er zijn zat meiden zoals jij die dus echt een veel zwaardere zwangerschap hebben.

ik ga het er vande week over hebben en dan hoop ik dat ze een plan de campagne hebben ;)

3. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

Jun 6, 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Ik vind 2400 toch al goed! Ik zit nog maar aan een dikke kg... ;)

Trouwens, ik weet niet of ik het wel zwaarder heb dan jou hoor, ik heb geen pijn of last hé! Ik mag gewoon niets meer doen, omdat ik anders (terug) bloedverlies krijg en dan wordt het natuurlijk wél risicovol...
    Ik denk dat jij het zéker zo zwaar hebt door chronisch slaaptekort en pijn!! Fysiek en mentaal!

Voorlopig valt het hier mentaal nog best mee, ik wil mezelf niet laten gaan ;) maar we zullen binnen 6w nog eens zien ;) en ik zou in het ideale scenario wel tot 36w willen geraken, dat is dus nog een ruime 8w - phoej!

Share This Page