En dan...is er een ander

Discussie in 'De lounge' gestart door Baloei, 14 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirle

    Mirle Niet meer actief

    Het zal je moeder maar zijn. Arme kinderen.
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  2. Baloei

    Baloei Niet meer actief

    Die kinderen hebben er toch geen last van? Tenminste, ik neem aan dat ze ze niet meeneemt, maar nu je het zegt, zal ik dat morgen ook nog even verifiëren.
     
    maartje84, channe, DQueen en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. Mirle

    Mirle Niet meer actief

    Bizar dat je het goedpraat. Gaat vast om jezelf in plaats van die ''vriendin''.
     
    Mammavantwee en LolaBloem vinden dit leuk.
  4. Baloei

    Baloei Niet meer actief

    Zoals al eerder gezegd: het gaat niet om mijzelf. Ik heb geen behoefte aan een andere man. Maar ik krijg thuis ook genoeg liefde, aandacht, zorg, seks.
     
  5. Mirle

    Mirle Niet meer actief

    En als je even zonder zit ga je meteen vreemd?! Zo triest! En dan? Heeft ze d'r beurt gehad en dan is het allemaal weer goed? Lekker bezig!
     
  6. Baloei

    Baloei Niet meer actief

    Ik denk serieus dat je jouw punt wel gemaakt hebt. Maar dat je geen idee hebt.
     
    maartje84 en DQueen vinden dit leuk.
  7. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.999
    25.441
    113
    Nog niet, maar als je denkt dat vreemdgaan geen tijdbom onder je relatie legt dan ben je wel een beetje dom.

    Ze moet het zelf weten, maar haar 20 minuten fun vergoot de kans gigantisch dat haar kinderen opgroeien in een gebroken gezin. Is dat het waard? Echt?
     
    Mammavantwee, Nellie4, Zara75 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Mirle

    Mirle Niet meer actief

    Prima joh.
     
  9. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Nou ja zeg..:eek:
     
  10. Baloei

    Baloei Niet meer actief

    “Joh”? Echt?
     
  11. Baloei

    Baloei Niet meer actief

    Ik weet het niet. Ik kan me het niet voorstellen, maar ik ben nogal een flapuit. Maar als je het bij jezelf kunt houden? En ermee kunt leven?
     
  12. Mirle

    Mirle Niet meer actief

    Goed gelezen.
     
  13. Baloei

    Baloei Niet meer actief

    En waar is dat precies voor nodig? Heb ik je wat misdaan?
     
    DQueen vindt dit leuk.
  14. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Die tijdbom ligt er toch al door de burn-out. En nee ik leg niet de schuld bij de man nu, want die opmerkingen voel ik alweer aankomen. Maar ze gaan nu niet bepaald van alles hunkydoory naar relatiecrisis.
     
  15. Mirle

    Mirle Niet meer actief

    Nee hoor.
     
  16. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Mirle laat weer van haar horen. :rolleyes:
     
    maartje84, RM1996, Aszz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.589
    11.152
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Niet iedereen is even sterk in zo’n situatie. Ben wel benieuwd of jij ooit een partner met een burn-out of een andere psychische aandoening hebt gehad. Maar je moet behoorlijk stevig in je schoenen staat hoor om dat te trekken en een gezin draaiende te houden.

    En natuurlijk lost vreemdgaan niks op. Maar die andere man is nu daar en laat haar weer even de leuke kanten van het leven zien. Laat haar hart weer even kloppen op een manier dat haar man al een tijd niet meer kan.

    Vreemdgaan helpt haar nu misschien even een stapje vooruit maar op de lange termijn zeker niet wanneer het uitkomt of wanneer ze zelf met het schuldgevoel komt te zitten.

    Maar @Mirle ik krijg echt de indruk dat je nog maar weinig van het leven hebt gezien op de manier waarop je op bepaalde dingen reageert. En als je dan ook nog eens niet je zin krijgt met stampvoeten of wat tegengas ga je een janktopic openen...
     
    maartje84, Evanesco, DQueen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Mirle

    Mirle Niet meer actief

    Wat is jouw probleem?
     
  19. Mirle

    Mirle Niet meer actief

    Haha jij weet helemaal niks van mij. Een beetje in het rond neuken omdat je het even zwaar hebt. Lekker bezig! Dat janktopic vonden jullie anders maar al te leuk met jullie popcorn. :roflmao:
     
  20. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.589
    11.152
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Doet ze bij iedereen. Ze reageert nogal heftig op topics over de liefde... of het nu een positieve of negatieve lading heeft.
     

Deel Deze Pagina