Wanneer zijn jullie bevallen de eerste en tweede baby? Zit nu namelijk in de "wachtstand". Mijn eerste is geboren met 40+4. Dus ben benieuwd of de tweede ook rond deze termijn zal komen
eerst spontaan met 40+3 geboren tweede ingeleid ivm zwangerschapssuiker, begonnen met 40+4 en met 40+5 geboren.
eerste spoed met 34 weken, 2e spontaan met 36 weken. 3e die blijft nog even zitten denk ik , want er rommelt niets
eerste geboren met 43 weken dmv spoedkeizersnee tweede met 39+3 dmv geplande keizersnee (maar toen ik naar het ziekenhuis ging had ik al weeën en was de boel ook al verweekt)
1ste spontaan met precies 40 wk (ga er niet vanuit dat dat ooit nog eens gaat lukken) 2de met 34 wk spoedkeizersnee Ik hoop dat ik er nu ergens tussen in zit haha.
Beide spontaan: Nr 1: 41+1 Nr 2: 40+1 En ik was er helemaal van overtuigd dat ik bij de 2e ook de 41 weken zou halen... Geen signalen van te voren gehad dat het eraan zat te komen.
Eerste spontaan met 39.5 Tweede ingeleid met 38.6, maar had toen wel van mezelf volledig verstreken baarmoedermond en 2 cm ontsluiting. Kennisje van mij pas geleden bevallen van dr derde. Alledrie spontaan maar de derde kwam het laatst (40.6)
Beide spontaan: met 40 weken 2 dagen, tweede met 41 weken en 1 dag. Derde hopelijk ergens ertussen in.