bondtegenborstvoeding.nl Jammer dat ze geen gastenboek hebben op deze site. Dan zou ik er wel even wat ingezet hebben....
Ik denk dat dat ook de reden is dat ze geen gastenboek hebben... Bang voor de reacties. Idd heel erg triest!!!
Ik geef geen borstvoeding, maar tsjongejonge wat een onzin is dit zeg.. Wat voor gefrustreerd figuur zit achter deze website?
Dit is inderdaad heel erg triest..... Echt een leeg bestaan heb je als je je bezig houd met het maken en bedenken van zo'n site....... Zelf ben ik een kv moeder en ik vind dat ieder zijn eigen keuze maakt dan wel bv dan wel kv maar respecteer elkaars keuze... Erg jammer dat dat soms ver te zoeken is bij bijv zo'n site als dit..
Ach ja, zielige mensen heb je kennelijk overal. Wat ik wel grappig vond: rechts een polletje en daarvan heeft 95% ingevuld dat hij/zij borstvoeding in het openbaar GOED vond! Wat zal dat een bummer zijn zeg, voor de maker van die site!
Zou fijn zijn als we elkaar gewoon respecteerde voor de keuze (vrijwillig of niet): borstvoeding of kunstvoedingen. Kunnen we ons bezig houden met belangrijkse zaken (ik ga nog wel even de poll invullen )
Is nep, is van een een of andere student. Dat hebben ze op een ander forum al gespeurneusd. (speurgeneusd? Gespeurnozen?) Anyway, is dus niet echt.
En de petitie... Die is door 3 personen getekend: 3 mannen, 1 anoniem persoon Volgens mij is dit een geintje van een debiel