En dan is het stil .....

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Kaatje85, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Weet je, ons kleintje was een vormeloze klont weefsel, ook natuurlijk omdat het al ruim 4 weken niet meer leefde. En toch vond ik het niet eng of vies ofzo. Het komt uit mijn lijf, is van ons tweetjes en dus niet eng of vies. Raar eigenlijk...

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Lieve Kaatje en Kaatje-man,

Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen voor morgen en natuurlijk zeker voor de tijd erna ....................Ik denk aan jullie !!!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een boel lieve reacties weer. thanx

Vanacht redelijk geslapen. Vind het wel een raar idee dat ik vanavond voor het laatst ga slapen met een baby-tje in mijn buik en dat ik morgenavond waarschijnlijk met een nog leger gevoel naar bed ga als nu ....

Het begint nu langzaam aan allemaal door te dringen maar blijft gewoon zo raar en onwerkelijk

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Het lijkt net alsof het over iemand anders gaat he , je ondergaat het wel maar echt beseffen....Ik denk dat dat morgen pas echt komt als je je jullie mooie kindje in handen hebt ............dikke kknuuffffff

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja idd. zoals ik gister al schreef, je wordt nu geleeft, doet wat je moet doen. Ben nu echt zo dankbaar voor Levi die hier nu door de kamer huppelt me af en toe een knuffel geeft en me er doorheen trekt.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    #186 marjon 2, 15 dec 2009
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
    dat is wat mij ook op de been hield , toen het keer op keer mis ging , ik vond zelf alleen het moeilijkste en ik kwam daar zelfniet uit pas toen ik weer zwanger was en het nu wel goed gaat .....( gaan we vanuit he , want niks geen magische grens voorbij , blijktdus wel ) ...dat bij iedereen om je heen het leven doorgaat en mijn wereldje bleef maar in dat ene cirkeltje rond gaan .................want 24/7 ben je er gewoon mee bezig .......

En dan kan zo'n klein jochie zeker een goede afleiding zijn , en je moet s ochtends ervoor op staan en doorgaan ....

====================================================
    Wanneer ik jou het meeste mis
    als men dat vragen zou
    zeg ik wanneer ik wakker word
    maar ook s middags mis ik jou
    en s avonds als ik slapen ga
    veel meer als ik had verwacht
    mis ik je tot het ochtend wordt
    ik mis je dag en nacht ......

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik denk idd dat je nu heel veel kracht kunt putten uit Levi. Jullie kleine dreumesje zal jullie er doorheen helpen!

8. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Lieve Kaatje,

Wat een mooi kistje en lieve knuffels om met jullie vlindertje mee te gaan....

Ik wil jou en je man heel erg veel sterkte wensen morgen en zal aan jullie denken en een kaarsje branden voor jullie vlindertje...

Liefs,
    Miranda

9. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Kaatje85, heel veel sterkte morgen en de komende tijd. Het is niet niks wat jullie te verwerken krijgen.
    Er wordt aan jullie gedacht...

10. @Justfortoday: Ik lees in je onderschrift dat jij net eenzelfde heftige ervaring achter de rug hebt. Ook jou wil ik heel veel sterkte wensen!

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey meissie,

Hoe gaat het vandaag? Denk je een beetje aan je zelf?

Liefs marjan

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rare dag vandaag. merk wel dat ik een soort rust over me heen heb gekregen nu ik een datum weet.
    Levi wordt net wakker dus gaan zo stof halen om het kistje mee te bekleden.

Woon in een dorp dus praatje gaat snel, helaas wordt praatje ook verdraaid. Krijgen net een kaart van oom en tante van hubbie, die dus denken dat het kindje al geboren is .....
    Was het maar zo. dan zou groot deel iig achter de rug zijn

Verder sinds een uur mega ongi pijn. beetje zeurderig... stress ? darmen? of komt het toch vanzelf?
    Even afwachten dus

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zou je het fijner vinden als het zich nu toch nog vanzelf op gang zou komen? Want hoe gaat het dan, krijg je dan evengoed nog begeleiding van een vk of gyn?

14. lindav

lindav Lid

29 jun 2009
    98
    0
    0
    Kaatje,

ik wilde je alvast heel veel sterkte wensen voor morgen!!!

Ik neem aan dat je ingeleid gaat worden? Hebben ze jou ook verteld dat het ook 2-3 dagen kan duren, voordat je bevalt?
    Bij mij heeft het namelijk bijna 3 dagen geduurd, vandaar.....

Wel een heel mooi kistje en knuffels....

Heel erg veel sterkte morgen! :(

Liefs Linda

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als ik echt wee achtige krampen krijg of bloedverlies moet ik sowieso naar het ziekenhuis. Aan de ene kant zou het wel fijn zijn omdat het dan opeens gebeurd, maar aan de andere kant kan ik me er voor morgen weer op voor bereiden ofzo

Linda, ze heeft idd wel verteld dat ik misschien moet blijven slapen.. Hoop toch niet dat het 3 dagen gaat duren :(

16. bezorgde

bezorgde Actief lid

18 okt 2009
    196
    0
    0
    Rijswijk Z-H
    Wil je ook heel veel sterkte wensen en niet alleen voor morgen maar ook voor de tijd erna.
    Zoals je al schreef wordt je nu geleefd maar strakjes zal alles waarschijnlijk pas echt tot je doordringen.
    Hier brand dagelijks een kaarsje en nu dus ook voor jou.

17. lindav

lindav Lid

29 jun 2009
    98
    0
    0
    Nee dat hoop ik ook niet voor je....want geloof mij, dan duren 3 dagen er lang....
    Ik moest er dinsdagochtend (ook heel vroeg) zijn en ben donderdagmiddag bevallen.... (daarna nog gecuretteerd, omdat de placenta achterbleef, dat schijnt vaker te gebeuren omdat die dan nog vrij klein is) en ik mocht 's avonds laat nog naar huis. ik wilde namelijk erg graag thuis slapen!!! (ik kreeg ook last van naweeen, dus ook paracetamol bij de hand houden...)

Hopelijk gaat het bij jou sneller!

Sterkte!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Voor die naweeen was ik al bang :(
    Bah. Ben bij Levi een hele snelle bevaller geweest ( 6 uur ) dus hoop dat het nu ook heel snel mag gaan

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Kaatje, heel veel sterkte morgen!
    Ik zal aan je denken!!

Liefs, Nijntje

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik hoop ook dat het snel gaat voor je Kaatje, en ja ik geloof dat je nu een soort van rust hebt gewoon omdat je weet waar je aan toe bent.

En praatjes ja ik woon ook op zo'n gezellig roddel dorp. De mensen mauwen graag over een andermans leed. Hoop dat je dat kunt loslaten, laat ze maar. Best sneu he als je zo je dag moet indelen....

Als ik je niet meer spreek, veel sterkte morgen ochtend.

Denk aan je.....

Deel Deze Pagina