Waarschijnlijk ben je nu al in het ZH en is de lood zware weg die je nu moet gaan al begonnen. Hoop dat het allemaal spoedig zal verlopen. Sterkte we denken aan jullie. Liefs
kaatje , het eerste waar ik vanochtend aan dacht was de moeilijke weg die je nu aan het afleggen bent , het verdriet en je kleintje dat op dat moment nog bij je was... Heel veel sterte en ik wens je alle kracht toe.
Hier gaan ook mijn gedachten naar jullie uit en de kaars aan de receptie brandt speciaal voor jullie.... Heel erg veel sterkte lieve Kaatje met alles.....
heel veel sterkte met dit verlies.. Kijk bij verdriet even naar boven naar die ene ster ook al staat hij erg ver Als hij dan zachtjes twinkelt in de nacht weet dan dat jou engeltje naar je lacht.
Vandaag stipt om 16.00 uur zijn wij de trotse ouders geworden van een dochter. We noemen haar Milou. Zo perfect, zo klein en zo stil. Ze is prachtig !
Kaatje gefeliciteerd met Milou * . Maar tevens ook heel veel sterkte voor de komende tijd. Hoe gaat het met je?
Ben kapot, duik zo mijn bed in. Ga morgen alles opschrijven. Was een zware dag, maar ook mooie dag. gelukkig vlotte de bevalling
Doe maar rustig aan. Ben blij dat het snel gegaan is. Nu goed gaat rusten, en om jezelf, je mannetje en Levi denken. Milou* is altijd bij jullie.. Dikke knuffel!
Lieve Kaatje, Rust maar goed uit...je hebt het verdiend. Fijn dat het een mooie en vlotte bevalling is geweest. En ik hoop dat Milou haar rust gevonden heeft. Wel truste, Liefs Marjan
Kaatje, wat fijn om te horen dat jullie meisje niet lang op zich heeft laten wachten ! De hemel heeft er weer een sterretje bij. En wat een mooie naam heeft ze gekregen! Dikke knuf van ons en ik hoop - misschien klinkt het een beetje raar - dat jullie vandaag ook in alle rust van haar hebben mogen genieten. Ik kan me tenminste voorstellen dat je maar blíjft kijken en kijken...
Lieve Kaatje Man en Levi, Fijn dat alles vlot is verlopen, jullie hebben jullie meissie een prachtige naam gegeven.. Heel veel sterkte de komende tijd! En doe lekker rustig aan.. Dikke Knuf Tante Mars
lieve kaatje, heel fijn dat het bevalling vlotjes ging. Trotse ouders geworden van een prachtig perfect klein meisje, Milou*. Ik hoop dat na alles dat jullie even rustig alleen konden zijn met haar. Net zoals Lola het zei. Nu lekker slapen en bijkomen. Another stars twinkles up high... Hele dikke knuffs voor jullie
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Milou* Misschien komt ze mijn ** tegen en kan ze op haar gitaartje (harpje)spelen. Rust goed uit en veel sterkte de komende tijd.