En dan is het weekend, wat gaan jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 26 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Dat klinkt echt als een heerlijk dagje zeg, veel plezier!

Hier echt een relaxed dagje. Afgelopen week veel korte nachtjes gehad en 5 dagen om 07.15 uur op. Kindjes vrij, heb zelfs mijn joggingbroek aan. Vanavond niet koken, maar allerlei tapas op tafel. Lekker met z'n allen relaxen dus :)

2. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Niets bijzonders.
    Man moet werken vandaag en morgen, die heeft pas dinsdag/woensdag weekend.
    Dus gewoon huishoudelijke dingetjes, met junior wandelen, de dagelijkse stuff dus.
    Eind van de middag als man thuis komt even boodschappen halen.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Weinig, net wakker, luc is bij opa en oma ivm gisteren, vanaaf komt mn man en lekker eten en chillen denk ik.

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

vanmiddag naar sinterklaas ;) Die komt hier vandaag pas aan in de haven :)

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Morgen eerst een paar uurtjes werken en dan de verjaardag van mijn moeder en verder helemaal niks! O ja, zo even de boodschappen doen.

Volgend weekend word al druk genoeg, met op 3 plaatsen sinterklaas en dan maandag thuis, dus een rustig weekend kan voor ons helemaal geen kwaad... ;) De afgelopen 4 weekenden waren ook al vreselijk hectisch...

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    We gaan straks even zwemmen met de kleine meid en vanavond wokken met schoonfamilie! Verder het huis nog even aan kant maken (maar dat is zo gebeurd).

Morgenochtend naar de kerk. Als dochter haar slaapje heeft gehad, wordt het vast weer een lekkere wandeling door het bos :) Derest van de dag lekker bankhangen of een spelletje doen (als 'k manlief zover kan krijgen :p).

7. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hier gaan we helaas vrij weinig doen...
    woensdag geopereerd aan me voet dus zit een beetje aan huis gekluisterd

( heb wel krukken natuurlijk,maar kan er niet lang op lopen,en me voet moet veel omhoog).

ach jah volgende week beter ( hoop ik:D)

8. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Ikea haha arme man moet mee ;)

9. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Hier ook vanmiddag naar de ikea gardarobekast kopen voor mijn dochtertje zodat we de kast en de commode van haar kamer naar de babykamer kunnen zetten.

10. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Zo eerst even 2 taarten af maken... En vanavond een avond met collega's van mijn vriend.

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Wij gaan vanmiddag naar de dierentuin :D
    Morgen zo min mogelijk!

12. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Vandaag is het de trouwdag van mn ouders, ik ga daar zometeen al heen, en dan gaan we vanavond, als vriendlief vrij is van het werk, daar gourmetten..
    Voor morgen nog geen plannen...heerlijk rustige zondag vermoed ik..

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Vanochtend hebben we 'vrij'! Mijn moeder heeft aangeboden dat de kinderen bij haar kunnen logeren, ik hoef ze pas om 2 uur op te halen. Dus we hebben heerlijk lang in bed gelegen (lig er stiekem nog in), heb lekker ontbijtje op bed gehad, we hebben Friends gekeken...

Vanmiddag ga ik boodschappen doen met de kinderen.

Morgen is Julia jarig, dus dan krijgen we visite.

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Wij hebben 2 nachtjes bij mijn moeder gelogeerd omdat we de boel aan het schilderen zijn. We gaan strakjes naar huis en dan eerst alles even flink schoonmaken, opruimen en alles weer op de plek! Dan denk ik dat ik ook wel genoeg heb gedaan voor vandaag. Vanavond lekker een avondje bankhangen met vriend, hebben al een leuk filmpje gehuurd :).

Morgen nog geen plannen, alleen even op ziekenbezoek in het ziekenhuis morgen middag.

15. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Ben vandaag alleen met mijn jongste zoontje en die is veel ste druk bezig in zijn box, heb een beetje gerommeld in huis en zit nu lekker Syfy Channel te kijken, niet veel zin om wat te doen. Mijn oudste zoontje is logeren en mijn man is werken ..

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Leuke topic!

Wij gaan vanmiddag / tegen de avond naar Valkenburg en gaan we daar wat eten met mijn ouders en mijn vriend natuurlijk ook. S' avonds om 19:30 is daar een kerstparade. Ik ben benieuwd hoe dat is!!

Fijn weekend allemaal X

17. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Vanochtend met zoonlief de wekelijkse boodschappen gedaan en daarna lekker uitgebreid boterhammetjes gegeten (met net even wat specialer beleg dan doordeweeks). Nu slaapt hij, heb ik even snel een stofzuiger door het huis gejaagd en wat videos geupload voor de schoonfamilie in het buitenland.

Als zoonlief straks wakker is gaan we denk ik maar even bij opa op bezoek. Morgen niet zoveel bijzonders, misschien even naar de koopzondag.

18. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ik zit nu even lekker om de bank, terwijl zoonlief slaapt en manlief voetbalinternational van gister zit te kijken :D
    Vanmorgen even huishouden gedaan, en vanmiddag moeten we naar een verjaardag...

morgen naar koopzondag om cadeautjes te kopen voor 5 dec.
    volgend weekend moet ik zat. werken en we vieren het zondag al..... zoonlief gaat dan even bij oma en opa slapen 's middags, zodat wij even rustig kunnen winkelen :)

19. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Lijkt me leuk Sugarblossom :)

Wij hebben 2 verjaardagen vandaag en morgen lekker niks doen
    en misschien een wandeling maken.....ligt aan het weer.

20. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag sinterklaas kadootjes geshopt en lekker in de keuken gestaan.
    Morgen lekker relaxen en `s middags ons nieuwe pupje bezoeken ( nog 1 1/2 week, dan kunnen we hem meenemen ).

Deel Deze Pagina