Vandaag zijn we met zijn drietjes (man, zoontje en ik), op pad geweest voor sinterklaascadeautjes voor onze families. Ook nog wat broekjes gekocht voor ons zoontje. Vanavond lekker tv-avondje met wat lekkers. Morgenochtend naar mijn schoonouders, en morgenmiddag heb ik soort van personeelsfeest van mijn werk. Partners mogen niet mee, dus man blijft thuis samen met zoontje.
vandaag lekekr aangerommeld en even naar de speeltuin geweest. Vanavond heeft manlief een uitje en komt er een vriendin gaan we twilight kijken. Met een lekker drankje erbij misschien.. Dan morgen lekker rustig opstarten en Lekker de hele dag niks doen
smorgens en savonds werken {gesplitste dienste, altjd de laatste twee van de rij van 7 avonden} en tussendoor vandaag; nikse en ff de stad in. morgen naar de indoorspeeltuin....
Vannochtend met mijn zoon naar voetbal geweest en daarna wezen shoppen. En komen net terug van kraamvisite. Nu lekker niks! Voor morgen geen plannen, meestal het huis even goed stoffen en stofzuigen.
Vanmorgen cake gebakken en verder niets, vanmiddag in de stad rondgelopen en wat gegeten..en vanavond voor de derde keer naar Peter van der Hurk! En heel erg hopen dat we (weer) uitgekozen worden! Daarna misschien nog ff een filmpje in de bios, maar dat ligt eraan hoe laat we precies klaar zijn. En morgen; bij schoonmoeder langs waar dan de halve familie komt om mijn cakepops op te eten
Lekker allerdaagse dingen allemaal. s Wij hebben uiteindelijk niets gedaan. Ik heb mijn moeder even geholpen met het maken van hapjes en verder de hele dag thuis. Ik kook normaal nooit, maar heb vandaag witlof met ham en kaas uit de oven gemaakt. Was best lekker, hihi... We gaan nu even de musical van K3 kijken en daarna de kids op bed en wij lekker relaxen.... Morgen is het koopzondag in de stad, dus misschien daar even heen wandelen. Verder kunnen we weinig, want onze auto is kapot! Maar zo'n rustig weekendje is best lekker eigenlijk. Volgend weekend is al druk genoeg met Sinterklaas.
Vanmorgen even wezen shoppen voor een nieuwe jas en kleren voor Jari, daarna bezoek gehad en verder gerelaxed, vanavond gourmetten bij vrienden en morgenmiddag met Jari naar de bioscoop. Man is ziek, dus die doet lekker helemaal niks....
Vanochtend lekker niks. Vanmiddag de stad in geweest met de kids (vriend is ziek) Vanavond lekker niks Morgen willen we naar het pietendorp in het zuiderzeemuseum.