Leuke proefjes/experimenteerdoos

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door nelta, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Voor onze zoon (bijna 7) wil ik voor de sint een proefjesdoos kopen, maar wat is leuk?

Ik had deze gezien: Elektriciteit - Clementoni, maar die had niet al te beste reviews.

Deze vond hij zelf erg leuk bij de intertoys: Maak je eigen Robot - Clementoni

Ik zag van Ravenburger ook leuke dozen.

Wie heeft tips voor een leuke set?

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Wij hebben die 'Bouw je eigen robot'. Erg leuk. Daarnaast hebben wij een experimentendoos om je eigen kas te bouwen en groenten en fruit hierin te verbouwen. Die is ook erg leuk. Binnenkort maar weer eens voor een nieuwe kijken voor de feestdagen.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik volg even, hier staat het ook op het lijstje van DL voor 5 december. Maar ik heb tot nu toe nog niks gevonden waarvan ik echt denk dat het leuk genoeg is.

4. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.854
    4.104
    113
    Mijn zoon wordt ook bijna 7. De robot is vanaf 8 jr. Is dit toch te doen dan of is het echt nog erg moeilijk?
    Had hem nl ook op het oog.

En iemand een idee wat leuk is voor mijn 5 jarige zoon? Iets vergelijkbaars met techniek of proefjes oid?

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Die robot vindt hij hier erg leuk bij de speelgoedwinkel, maar vandaag zag hij daar ook een scheikundedoos staan. Dat vond hij ook wel wat. Ik twijfel dus nog even verder :)

6. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Wij hebben het grote proefjesboek. Staan heel veel dingen in die je met huis-, tuin- en keukenartikelen kunt doen. Staan ook vragen in. Wat denk je dat er gebeurt? Enz.

Deel Deze Pagina