Ik ga zoiezo woensdag met haar mee naar de gyn en dan ga ik inderdaad vragen voor huishoudhulp en ook voor thuiszorg van de wond , pff het is echt niet fijn en ik hoop dat ik dan toch emotioneel kan zijn voor der dat ze toch niet alleen zit ed
Wow, onvoorstelbaar... Allereerst heel veel sterkte! En daarnaast: Wat fijn dat jullie nu wel een goeie band hebben. Dan kunnen jullie in elk geval nog fijne dingen doen en mooie herinneringen opbouwen. Ik vind het ook heel goed dat je er zo bent voor je sm! Nogmaals veel sterkte!
we hebben geen een van beiden goed geslapen vanacht we hebben nog heel lang gepraat over hoe en wat en ze heeft zoveel vragen heb ze allemaal genoteerd en ga ze meenemen naar de gyn woensdag want zij vergeet dat gegarandeerd , ze heeft me al bedankt voor de moeite en de steun
Wat een vreselijk nieuws, okal hadden jullie het verwacht. Ik wens jullie heel veel sterkte en je sm heel veel kracht toe!
update !! 5 juni gaat de borstamputatie door ! morgen nog een scan om uitzaaiingen uit te sluiten/vast te stellen maar zoiezo 5 juni word ze aan haar borst geopereerd
Meis ik weet hoe je voelt,mijn moeder heeft vorige maand diagnose gehad borstkanker,tumor was goed weg te halen,alleen de chirurg was even vergeten te vertellen dat ze nu alles weg konden halen en dus het staartje van de tumor,ergens in haar lijf kan zweven,nu krijg mijn moeder volgende week 16 bestralingen en 7 boostbestralingen,Ik wens je natuurlijk heel veel sterkte met alles!!
Djw mijn moeder had het geluk dat ze een mammografie had gehad,en ze nog geen knobbel konden voelen dus optijd er bij maar toch vervelend als je dus bij de radioloog komt en dat ff koud op je dak vertelt,oeps foutje van de chirurg maar wel een klap in je gezicht!
update !! zijn geen uitzaaiingen in de organen , morgen een botscan en dinsdag is de operatie al !! ze gaat een week in het ziekenhuis moeten blijven en nadien thuisverpleging