beetje moeilijk nu, want volgens mij gelden er andere regels bij pakketreizen... want hier staat ook 'conform de bedragen die gelden voor volwassenen' - maar bij een pakketreis heb je 20 kilo vrij gewicht. Ik dacht nu even 'joepie! 10 kilo handbagage voor de oudste maar dat gaat niet op, want op de tickets staat wat anders..
@TS; in de folder van de Kruidvat staat een buggy voor 20 euro! ik moest gelijk aan je denken Misschien is het wat voor je vakantie....
Wij hebben vorig jaar ook gevlogen naar Griekenland en moesten rond half 1 van huis en vlogen rond 5 uur. De autorit en het wachten is super goed gegaan. Het vliegen ook trouwens. Had genoeg afleiding bij me en hij is nog even in slaap gevallen. Helaas toen we eenmaal op bestemming waren ging het helemaal fout. Mannetje was dood en dood op. Mama ook want ik was 22 weken zwanger De eerste paar dagen en nachten was het drama helaas. Voorlopig vliegen we even niet meer en gaan we lekker met de auto Buggy is idd wel heel fijn zeker als die in ligstand kan. En kids al lekker in hun makkelijke kleren in bed. Niet druk maken om de reis dat komt helemaal goed!! Beter rond deze tijd vliegen dan om 23 uur in de avond ofzo hele fijne vakantie!
Ik moet eerlijk zeggen: ik heb ook twee kleine kinderen en ik kan vanwege lich. klachten geen kinderen tillen. Derhalve gaan we alleen in nederland en belgie op vakantie. Wanneer ze weer groter zijn, dan pakken me misschien wel weer het vliegtuig.
Ik zou absoluut nog een buggy aanschaffen. Ookal is het een goedkope van marktplaats voor alleen op de vakantie...Een buggy is zo handig. En helemaal op vakantie!
jheb een buggy op mp voor 5 euro. een 5 standen van winnie de poeh . breng hem na de vakantie wel naar de kringloop voor mensen die hem kunnen gebruiken.
Wilde ik ook net zeggen...lekker vroeg inchecken en vroeg onder de wol. Scheelt heel veel stress en je vakantie begint een dag eerder!
In Nederland of Belgie zul je toch ook wel eens je kind op moeten pakken? Als je vliegt en je hebt een beperking is het juist makkelijk...je kunt van te voren assistentie boeken, ga je met zo'n golfkar naar de gate!
ik moet ze zowiezo zo nu en dan wel tillen dus of ik dat nu doe in griekenland of in belgie maakt ook niet veel uit toch . het gaat er vooral om dat ik ze niet slapend op een arm kan tillen en ook nog lopen dan gaat me never niet lukken. toen ik de vakantie boekte na mijn hernia operatie verliep alles voorspoedig en dus besloten we voor het eerst in jaren te boeken. helaas kwamen de rugklachten terug maar ik ga daardoor niet mijn vakantie annuleren. we zijn zowiezo voor een groot deel hotel gebonden en heb gekozen voor all in en veel kinderanimatie. een vakantie met kinderen is zowiezo niet echt om te relaxen maar gewoon een keer een reis om de wereld te ondekken (al is rhodos voor mijn en partner al wel bekent) en er uit met de kids lijkt me geweldig. door gezondheidsomstandigheden heb ik al ruim 6 jaar geen vakantie gehad op een keer een weekendje centerparks na toen mijn dochter 4 maanden was . we gaan er dus gewoon voor. donderdag gaat mijn dochter een halve dag na school (studiemiddag) en zoontje ik en zijn vrij. we gaan de dag gewoon vullen zoals normaal en probeer ze wel een uurtje eerder op bed te leggen zodat ze redelijk hebben geslapen als wij ze snachts wakker maken. ik hoop dat ze dan even wakker blijven op schiphol en weer lekker verder gaan slapen in het vliegtuig. het komt vast allemaal goed. denk dat we het gewoon moeten zien hoe het gaat lopen en veel kun je toch niet plannen
Hele fijne vakantie gewenst meid! Hopelijk kunnen jullie met zn allen heerlijk genieten! Die buggy lijkt me inderdaad een goed plan en na de vakantie kan je er zo weer iemand anders gelukkig mee maken. Moest even aan dit topic denken, wij kregen net ook de tickets, mogen over 3 weken om 05.20 vliegen vanaf schiphol, ach komt wel goed !
O, ik hoop dat jullie er echt van gaan genieten! En mocht je rug nou erg lastig doen: bel nu nog even met je maatschappij dat je rolstoelassistentie wilt! Dan word je gewoon naar het vliegtuig gebracht (kun je kind op schoot hebben)!