wat te doen op je eigen 30ste verjaardag

Discussie in 'De lounge' gestart door mv3hartendiefjes, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik vier eigenlijk al jaren mn verjaardag niet
    maar nu zeggen mn ouders dat ik dit toch moet doen pff ja leuk
    maar wat moet ik dan ik word 30 en dat vinden hun erg speciaal
    ehm mannn word oud denk ik dan whaha wat eigenlijk helemaal niet zo is
    maar omdat ik dan toch voor mijn ouders deze dag niet voorbij wil laten gaan
    wat moet ik toch doen op mijn eigen 30ste verjaardag wat voor hapjes bv en wat nog meer voor de kinderen altijd heel makkelijk
    maar nu ik zelf mijn verjaardag moet vieren weet ik het even niet
    wat zouden jullie doen en is het nou toch echt zo speciaal
    zou je het toch niet voorbij laten gaan omdat je dit al jaren doet
    o helpppp;)

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik organiseer niks, ik wil ook weleens verrast worden :D.
    Doe wat je zelf leuk vindt!!! Als je het niet wilt vieren dan niet hoor!

3. knap

knap Niet meer actief

Als je niet je verjaardag wilt vieren maar je gedwongen voelt het wel te vieren tja wat te doen.

Het allerbelangrijkste is wat vind jij zelf wil je het vieren.

Ik proef een ja en nee hier.

Doe je het toch doe het dan met de dingen die jij leuk zal vinden jij woord 30. En wil je geen poes pas koop een taart met grote letters 30 en we gaan weer door.

Leuk he 30 woorden! :):)

4. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Waarom vraag je je ouders niet om te komen eten ofzo?? gewoon gezellig... weet nog dat mijn moeder 30 ook heel speciaal was, maar door bekkeninstabiliteit hebben we het toen heel klein gevierd

Maar goed, t doet geen pijn, en hopelijk heb je een leuke dag!

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn 30e verjaardag was de eerste die ik NIET uitbundig vierde, maar dat kwam, omdat ik in mijn 1e trimester van mijn 1e zwangerschap zat en me niet zo fit voelde. Ik WILDE het gewoon vieren, zoals altijd. Ik vind het niet meer of minder bijzonder dan de 29e of 31e verjaardag. Enige verschil is het gezeur van sommige mensen, dat het wél wat bijzonders is.

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik had een tafel vol taartjes en chocola enz en veel thee dus high tea!! Wel een dagje in de keuken staan ( of alles kopen) maar op dedag zelf hoef je niets te doen.. Behalve water koken voor thee ;)

7. mv3hartendiefjes

wat een goede tips er tussen thanks

ja de ene kant zeg ik nee omdat ik het nooit vier de andere kant denk ik ach mn ouders vinden het zo speciaal kan ook wel eens n uitzondering maken
    vind t wel grappig haha ik en 30 whaha zie me totaal niet als iemand die 30 word haha
    wel n hele goede van die taart en die tekst ook whaha die ga ik opschrijven vind die echt hilarisch:D:p

8. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Mijn nicht vond het helemaal geweldig dat ze 30 werd en had een tent geregeld en haar broertje regelde de muziek. Ze heeft een fout feestje gegeven en de dresscode was: Anders als anders. Ik moest nog met het openbaar vervoer na het feestje dus ik heb het simpel gehouden met een diadeem met twee uitstekende dingetjes eraan ,maar er waren ook mensen die verkleed waren als non, konijn en dergelijke. Ook kwam iemand (begin december was het feestje) in wielerkleding aan zetten. Kort broekje, t-shirtje. Mijn nicht is gek van carnaval, dus dan snap je wel een beetje waar dit vandaan kwam. Wat ik eigenlijk wil zeggen, vier het zoals JIJ dat wil, want JIJ bent jarig en niet je schoonouders, ouders of andere mensen die je aanpraten dat je het MOET vieren.

9. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Bedoel het trouwens niet zo bot als het er nu misschien staat he! Als je ouders het echt zo speciaal vinden zou je ook kunnen overwegen om iets leuks met ze te gaan doen. Ik word PAS 28 ( :p ) eind deze maand en ga dat vieren met een dagje efteling bijvoorbeeld.

10. mv3hartendiefjes

thanks je hebt ook gelijk
    maar ze maken nu ook mn zoon gek en die is 7 dus die word moeilijk
    misschien net wat de andere zeggen lekker klein vieren niet te veel poespas en iedereen blij hoop ik dan hihi
    ;) moeilijk hoor soms om voor een keuze gezet te worden

Deel Deze Pagina