En dan mag je IUI; 'stopt' je cyclus!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mamamarin, 7 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel veel succes meid!
    Knuffel Elmo

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    vind het wel spannend hoor! Ik lees met iedereen mee over hoe een ieder het ervaart. Ik reageer echter niet altijd bij iedereen omdat ik het gevoel heb dat ik nog niet helemaal mee kan praten.
    Kus

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je ei kan je altijd kwijt meid!
    Denk aan je!

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lief van je elmo,
    Ik denk dat ik mijn ei in dit geval even hou en de dokter zijn best laat doen. hihi :)

5. trolljenta

trolljenta Actief lid

3 sep 2006
    185
    0
    0
    Veel geluk toegewenst Femke J! ;)
    Warom krijg je nog geen hormonen, als ik dat mag vragen? :)

Oh, en ik zie mensen met "pendelen" onderin hebben, wat is dat eigenlijk?
    En ook mensen met:

naam -- datum/maand/meisje/jongen

Wat is dat?
    Ik ben nog een groentje :p

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Omdat ik voor mijn miskraam een zeer regelmatige cyclus had. Die regelmatigheid is op een paar dagen verschil na weer even regelmatig als toen. Ook door die miskraam gaan ze er van uit dat ik dus gewoon een eisprong heb.
    Bovendien vind ik het wel fijn dat we het eerst proberen met zo weinig mogelijk kunstgrepen. Hormonen kunnen altijd nog. Maakt het vererd wel superspannend. Volgende week de eerste meting. Met hormonen heb je denk ik meer zekerheid dat er al wat te zien is dnek ik. Ben dus wel een beetje nerveus of er wat te meten valt.
    Hoe gaat het nu verder met jou troljenta?
    groetjes

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

*offtopic*
    Dat pendelen kan je vinden als je de zoekfunctie even gebruikt. Dan vind je denk ik veeeel info ;)
    Die data enzo zijn dus de pendeluitslagen ;)
    Toevallig heb ik Kaatje gisteren gevraagd en haar uitslag staat dus in mijn onderschrift.
    Door anderen herinnerde ik me er weer aan heb heb kaatje dus gevraagd. Succes met lezen!
    Elmo

8. trolljenta

trolljenta Actief lid

3 sep 2006
    185
    0
    0
    Femke J: Eerste IUI is niet gelukt, helaas, maar ben nu bezig met puregon weer, was maandag naar de gyn voor een uitgangsecko, en het zag goed uit, du kon gelijk beginnen met spuiten :)
    Dus maandag 16 Oct. terug voor een FM :D
    Erg spannend, vorige keer was het maar een eitje, dus, ik hoop dat het nu misschien twee is ;)
    ALS de eitje/eitjes groot genoeg zijn, kan ik misschien woensdag(18) de IUI doen (ik hoop het) anders wordt het misschien vrijdag(20) :)
    Maar dat hoor ik maandag pas :)

Het is so raar, ik heb nu meer hoop dat het gaat lukken, dan net na de eerste IUI, net alsof ik het al wist dat het niet was gelukt!
    Maar ik kan niet nu al weten of het over 2 weken gaat lukken, dus :p
    Misschien gewoon de "fresh start" :)

Elmo: Sorry, dacht niet aan dat het een *off topic* was :(
    Maar ik weet nu wel wat pendelen is, dank je ;)
    Ik heb een keer iemand gevraagd over vaner ik kinderen zou krijgen, en hij zei rondt kerst (dat was dus vorige zomer) ik geloof helemaal niks van meer :(
    En hij weet een heeeeeeele hoop, hij had mijn moeder verteld dat ze naar en dokter moest gaan, niet dat het heel erg was, maar dat ze wel naartoe moest.
    En dat klopte allemaal, zei had geen kanker, maar moest wel wat weghalen, wat KON worden...een beetje eng :(
    Maar vind het dan raar dat hij dan van mij zei...
    Nou ja...nog meer off topic...sorry...

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik bedoelde dat offtopic ook voor mezelf hoor ;)
    Ik had je ook een pb kunnen sturen. Dacht dat het wel ff tussendoor kon ;)
    Stout he hihihihi

Deel Deze Pagina